اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار سردار فضلی از خانواده شهید دهقان عنوان شد

جوانان ما توانایی افتخارآفرینی برای نظام و اسلام را دارند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور در دیدار با خانواده شهید دهقان در گرگان با بیان اینکه شهدای ما برای نظام و اسلام افتخار آفریدند گفت: جوانان ما توانایی افتخارآفرینی برای نظام و اسلام را دارند.

جوانان ما توانایی افتخارآفرینی برای نظام و اسلام را دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی فضلی با تقدیر و تشکر از زحمات و مرارت‎های خانواده شهید محمدمهدی دهقان و پدر این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهدای ما مظهر افتخار و شجاعت بودند که به ندای مولای خود لبیک گفتند و به مقابله با دشمن بعثی پرداختند.

وی تصریح کرد: همین جوانان بودند که سرنوشت جنگ را رقم زدند در حالی که خیلی از مسئولان آن موقع از جمله بنی‎صدر رئیس‌جمهور و فرماندهی وقت کل قوا از وجود نیروهای مردمی و جوانان در جنگ هراس داشت و آنها را مانعی در کار جنگ به حساب می‎آورد.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) افزود: لشکر 25 کربلا که در آغاز جنگ با محوریت رزمندگان استان مازندران شکل گرفت نقش مهمی در عملیات‎های بزرگ دوران دفاع مقدس از جمله والفجر هشت و کربلای پنج داشت و بسیاری از نام‎آوران دفاع مقدس در این لشکر و تیپ حضور داشتند.

فضلی گفت: خود بنده در تاسیس این لشکر نقش داشتم و افرادی چون شهید حسن تهرانی‎مقدم دانشمند برجسته موشکی کشور زمانی مسئول ادوات همین لشکر 25 کربلا بود.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور اذعان داشت: بنده در جلسه ستاد کنگره شهدای مازندران که قرار است دی ماه آینده برگزار شود گفتم که در اوایل جنگ گیلان و گلستان هم از این لشکر 25 کربلا بودند و لازم است که در  مناسبت‎ها از این استان‎ها نیز دعوت شود.

فضلی از مسئولان سپاه استان خواست تا مدارک و اسناد دوران دفاع مقدس و شخصیت‎هایی که در این لشکر حضور داشتند را جمع‎آوری کرده و برای انتقال پیام آنها و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل آینده بکوشند.

وی افزود: امام (ره) به جوانان اعتماد کرد و مزد این اعتماد را نیز گرفت و نتیجه آن برتری در هشت سال دفاع مقدس بود.

جانشین فرمانده سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: الان هم در مدیریت کشور برخی‎ها هنوز هم متقاعد نشده‎اند که از جوانان در عرصه‎های گوناگون استفاده کنند اما من بر این باور هستم که هنوز هم این جوانان هستند که می‎توانند برای نظام و اسلام افتخارآفرینی کنند.

فضلی خاطرنشان کرد: همین وصیت‌نامه شهدا پر است از پیام‎ها و نصیحت‎ها که می‎تواند نجات‎بخش و روح‎نواز باشد و گوش کردن به آن قدم گذاشتن در راه شهدا و ترویج راه و اهداف آنهاست. 

انتهای پیام/2307/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول