اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان:

اجرای طرح‌های کشاورزی مستلزم تسهیل‌بخشی است

خبرگزاری فارس: مدیر شعب بانک کشاورزی همدان گفت: تسهیل در اجرایی کردن طرح‌های بخش کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

اجرای طرح‌های کشاورزی مستلزم تسهیل‌بخشی است

علیرضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: حمایت از طرح‌های توسعه بخش کشاورزی از اقدامات اساسی بانک کشاورزی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال افزود: بانک کشاورزی در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تمام تلاش خود را در راستای اجرایی کردن طرح‌های توسعه بخش کشاورزی به کار می‌بندد.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان با اشاره به اشتغالزایی این طرح‌ها بیان داشت: با توجه به این امر، تسهیل در اجرایی کردن طرح‌های بخش کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در ادامه عنوان کرد: بهره‌برداری از طرح بسته‌بندی میوه‌جات و سبزیجات شرکت پارس بهنود در استان همدان با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی نیز در این راستا صورت گرفته است.

طاهری تصریح کرد: طرح بسته‌بندی میوه‌جات و سبزیجات شرکت پارس بهنود به مدیریت علی‌اکبر خرازی با ظرفیت یک هزار و 500 تن در سال در شهرستان نهاوند به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح بسته‌بندی میوه‌جات و سبزیجات شرکت پارس بهنود زمینه اشتغال پنج نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است، ابراز داشت: هزینه اجرای این طرح بیش از 13 میلیارد و 512 میلیون ریال است.

مدیر شعب بانک کشاورزی همدان در پایان خاطرنشان کرد: مبلغ 10 میلیارد ریال از طریق تسهیلات بانک کشاورزی استان همدان و از محل سرفصل اعتبارات منابع داخلی تأمین و پرداخت شده و مبلغ 3 میلیارد و 512 میلیون ریال نیز توسط متقاضی سرمایه‌گذاری شده است.

انتهای پیام/89006/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول