اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از بهمن ماه سال جاری صورت می‌گیرد

پذیرش دانشجو در رشته دین و رسانه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشکده صدا و سیمای قم از پذیرش دانشجو در رشته دین و رسانه در بهمن سال جاری خبر داد.

پذیرش دانشجو در رشته دین و رسانه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کمال اکبری پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت هفته پژوهش که در دانشکده صدا و سیمای قم برگزار شد با اشاره به آغاز فعالیت دانشکده صدا و سیمای قم از سال 77 اظهار کرد: این دانشکده با هدف تربیت علمی و هنری طلاب حوزه‌های علمیه به دلیل ورود به سازمان صدا و سیما و حضور در شبکه‌های رادیو و تلویزیونی تأسیس شده است.

وی خاطرنشان کرد: سه رشته جدید تولید سیما، ادبیات نمایشی و ارتباطات و علوم اجتماعی از سه سال گذشته در دانشکده راه‌اندازی شده است.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم از پذیرش و تحصیل دانشجویان در رشته دین و رسانه از بهمن سال جاری خبر داد و افزود: این رشته در چهار گرایش اخلاق و رسانه، حکمت و رسانه، فقه و رسانه و تاریخ و رسانه راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال مفاهیم بنیادی گفت: اگر پیامی که از سوی فرستنده تولید می‌شود به دریافت‌کننده منتقل نشود فرآیند ارتباط ایجاد نشده است.

اکبری خاطرنشان کرد: چگونگی حضور فقه در شبکه‌های مختلف و آنچه متولیان صدا و سیما باید از حوزه دین در رسانه بدانند در حوزه رشته دین و رسانه مطرح می‌شود.

وی با اشاره به رشته ادبیات نمایشی گفت: اکنون 50 نفر از طلاب خواهر در این رشته در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشکده صدا و سیمای قم یادآور شد: با توجه به نیروهای رسمی سازمان صدا و سیما ظرفیت 20 تا 30 درصدی برای متقاضیان غیر طلبه در هر رشته در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/78003/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول