اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی:

بانک‌ها تعامل مثبت برای تحقق اشتغال بخش تولید داشته باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با تعامل مثبت و همکاری تنگاتنگ برای تحقق اشتغال بخش تولید را حمایت کنند.

بانک‌ها تعامل مثبت برای تحقق اشتغال بخش تولید داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، یونس فاتح ظهر امروز در بازدید تعدادی از واحدهای تولیدی شهرستان شبستر مشکلات حوزه صنعت، خدمات و کشاورزی را مورد بررسی قرار داد و در نشست جداگانه خود با فعالان این بخش‌ها بر کار کارشناسی  نارسایی‌های مربوطه تاکید کرد.

وی با بیان این که استفاده از دیدگاه‌ها و نظرات حوزه‌های مختلف برای رسیدن به پیشرفت همه جانبه ضروری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه جایگاه شهرستان شبستر از نظر ظرفیت‌های صنعت و تجارت در حد مطلوب قرار دارد، می‌توان اقتصاد مبتنی بر توانمندی‌های داخلی برای تولید تلاش کرد بطوریکه در مرحله تحریم‌ها، می‌توان این تهدیدات را به فرصت برای پیشبرد اهداف تعیین شده تبدیل کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با تاکید بر صیانت از حق و حقوق قانونی کارگران افزود: کارفرمایان ضمن اهتمام جدی به تولید محصولات داخلی از حفظ و حقوق کارگران غافل کنند، چرا که چرخه تولید با دستان این قشر زحمتکش می‌چرخد.

فاتح در بخشی از سخنان خود به تسهیلات صندوق توسعه ملی اشاره کرد و افزود: این نوع تسهیلات که به منظور حمایت از تولیدکنندگان در نظر گرفته شده است، هدف آن حمایت از فعالان اقتصادی است، که این حاکی از اهتمام جدی دولت به بخش تولید را نشان می‌دهد. 

وی با اشاره به اینکه حمایت از تولید می‌تواند در ایجاد و تثبیت اشتغال برای جوانان موثر باشد، اظهار امیدواری کرد دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها با تعامل مثبت و همکاری تنگاتنگ در تحقق این امر بخش تولید را حمایت کنند.

انتهای پیام/60005/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول