اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کانون فرهنگی روضة‌العباس (ع) خبر داد

همایش عاشورائیان کرمان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه

خبرگزاری فارس: دبیر کانون فرهنگی روضة‌العباس (ع) از برگزاری همایش بزرگ عاشورائیان در کرمان خبر داد و گفت: سه استاد حوزه و دانشگاه در همایش عاشورائیان کرمان سخنرانی می‌کنند.

همایش عاشورائیان کرمان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه

حسن محمدی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: همایش بزرگ عاشورائیان به مناسبت فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی ماه و همچنین اربعین حسینی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کرمان برگزار می‌شود.

وی در بیان اهداف برگزاری این همایش ابراز داشت: تبیین، ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین (ع) در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این همایش است.

محمدی‌پور افزود: در همایش بزرگ عاشورائیان حجت‌الاسلام انجوی‌نژاد، حجت‌الاسلام عارفی و رائفی‌پور به سخنرانی و تبیین و تشریح مسائل دینی و معنوی برای جوانان می‌پردازند و مداحان مطرح کشوری از جمله مهدی سلحشور، مهدی اکبری، محمدرضا بذری، سیدرضا تحویلدار، محمد صمیمی و جمعی از مداحان استان به مداحی و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

به گزارش فارس، این همایش از چهارشنبه ششم دی ماه تا دوشنبه 11 دی ماه به مدت شش شب از ساعت هشت شب در حسینیه باب‌الحوائج واقع در میدان شهدای شهر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2446/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول