اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی مطرح کرد

حمایت و استقبال از طرح‌های اشتغالزایی در دشتی

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: از طرح‌های اشتغالزایی در بخش‌های مختلف استقبال و حمایت می‌کنیم.

حمایت و استقبال از طرح‌های اشتغالزایی در دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، سیدعلی هاشمی امروز در حاشیه بازدید از اجرای طرح تولید قارچ خانگی در شهر خورموج در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی گفت: دولت از طرح‌های تولیدی حمایت می‌کند و ما نیز از طرح‌هایی که باعث اشتغال‌زایی می‌شوند استقبال، حمایت و پشتیبانی می‌کنیم.

رئیس کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان دشتی طرح ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی را از تأکیدات دولت برشمرد و افزود: انجام مشاغل خانگی در منزل سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن‌ها می‌شود.

هاشمی ادامه داد: امروزه کسب و کارهای خانگی راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال به حساب می‌آیند و قانون حمایت از مشاغل خانگی از سال 89 به تصویب رسید و از ابتدای سال 1390 در کشور به اجرا درآمد.

نماینده ارشد دولت دهم در دشتی معافیت مالیاتی برای این مشاغل را از تصمیمات مهم دولت برای حمایت از مشاغل خانگی نام برد و افزود: برای این گونه مشاغل به تغییر کاربری فضای مسکونی به تجاری نیازی نیست.

تولیدکننده جوان خورموجی نیازمند حمایت مسئولان

تولیدکننده قارچ در شهر خورموج نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس گفت: من کار خود را از زیر پله‌های منزل مسکونی پدرم آغاز کرده‌ام و در حال حاضر در آشپزخانه‌مان کار خودم را ادامه می دهم.

محمدحسین صفتی که 22 سال سن دارد، افزود: من نیاز به حمایت مسئولان دارم و از فرماندار دشتی انتظار دارم ما را حمایت کنند و من هیچ‌گونه وامی تاکنون دریافت نکردم.

وی گفت: دولت می‌گوید شغل ایجاد کنید این شغل است و اگر حمایت کنند حاضریم شبانه‌روز در این زمینه و زمینه‌های مختلفی که وجود دارد، تلاش کنیم.

این جوان افزود: با توجه به تأکید حضرت امام خامنه‌ای در زمینه اقتصاد مقاومتی امروز من جوان نیاز به حمایت دارم تا بتوانم به شعار اقتصاد مقاومتی مولای خودم جامه عمل بپوشانم.

صفتی خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه‌ای یکی از راه‌های عبور از مقطع حساس و سرنوشت‌ساز کنونی را جدی گرفتن اقتصاد مقاومتی می‌دانند و تأکید دارند که اقتصاد مقاومتی یک شعار نیست بلکه یک واقعیتی است که باید محقق شود.

این جوان گفت: امروز من بسیجی نیاز به زمین، آب، تسهیلات و ... دارم و اگر مسئولان شهرستان و حتی استان مساعدت کنند همه ما می‌توانیم نه تنها نیاز شهرستان حتی استان را برآورده کنیم.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول