اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتی:

مسئولان دشتی آماده حمایت از طرح‎های اشتغالزایی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتی گفت: مسئولان شهرستان دشتی از طرح‎های اشتغالزایی به عنوان یک اولویت مهم استقبال و حمایت می‎کنند.

مسئولان دشتی آماده حمایت از طرح‎های اشتغالزایی هستند

سیدعلی هاشمی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دشتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت و ضرورت توسعه مشاغل خانگی حمایت از این طرح‎‌ها با جدیت دنبال می‎شود.

وی با تأکید بر توسعه طرح‎های بخش کشاورزی یادآور شد: تا سال 85 هشت واحد مرغداری در شهرستان دشتی فعال بود که امروز این تعداد به 17 واحد مرغداری افزایش یافته است.

فرماندار دشتی افزود: در حال حاضر شش واحد مرغداری در شهرستان در دست اجرا است و شش واحد دیگر نیز برای تصویب به کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان ارسال شده است.

هاشمی با اشاره به بازدید کارگروه توسعه بخش کشاورزی دشتی از روند اجرای طرح مرغداری خاطرنشان کرد: این مرغداری 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با ظرفیت 50 هزار قطعه‎ای در زمینی به مساحت 2 هکتار و با زیربنای 3 هزار متر مربع در قالب پنج سالن احداث می‎شود.

وی بیان کرد: اعتبارات در نظر گرفته برای احداث این واحد مرغداری 980 میلیون تومان همراه با آورده متقاضی است.

هاشمی افزود: طرح مرغداری دیگری نیز با 14 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است که این واحد مرغداری نیز در زمینی به مساحت 16 هزار و 500 متر مربع با 2 سالن 10 هزار قطعه‎ای در حال ساخت است.

فرماندار دشتی خاطرنشان کرد: تعداد شش طرح مرغداری در شهرستان عقد قرارداد و مصوب شده است که اجرای این مرغداری‎ها در مجموع مبلغ 4 میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت.

نماینده ارشد دولت در دشتی گفت: تا پایان دولت دهم مرغداری‎های شهرستان دشتی به 25 واحد خواهد رسید.

وی یادآور شد: بانک کشاورزی مرکزی خورموج در طرح توسعه بخش کشاورزی تا تاریخ 25 آذرماه سال‌جاری برترین بانک استان بوشهر انتخاب شده است که تلاش این عزیزان قابل تقدیر است.

انتهای پیام/77001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول