اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در منطقه 20:

نخستین مجتمع «ملاقات خصوصی» ندامتگاه شهرری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نخستین مجتمع ملاقات خصوصی ندامتگاه شهرری به همت شهرداری منطقه 20 به بهره‌برداری رسید.

نخستین مجتمع «ملاقات خصوصی» ندامتگاه شهرری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی لحظاتی پیش در مراسم بهره‌برداری از نخستین مجتمع ملاقات خصوصی ندامتگاه شهری با اشاره به اهمیت رعایت اصول حقوق شهروندی و حفظ کرامت انسانی زندانیان و خانواده آنها گفت: به‌منظور تحکیم بنیان خانواده و رفاه حال مددجویان نخستین مجتمع «ملاقات خصوصی» ندامتگاه شهرری به بهره‌برداری رسید.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه این مجتمع با اعتبار یکصد و 50 میلیون تومان احداث شده است، خاطرنشان کرد: سالن ملاقات خصوصی مورد اشاره با ظرفیت شش سوئیت با امکانات کامل رفاهی و خدماتی تجهیز شده است که به مدت 24 ساعت در اختیار خانواده مددجویان قرار می‌گیرد.

وی به رویکرد مدیریت شهری مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: بخش عمده‌ای از فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی شهرداری با هدف مهار، کاهش و کنترل آسیب‌های اجتماعی انجام می‌شود که طرح‌های پیشگیرانه از جمله مددکار شهر و ساماندهی متکدیان، افراد کارتن خواب، معتادین و زنان سرپرست خانوار از اقدامات مورد اشاره است.

این گزارش حاکی است، مراسم بهره‌برداری از نخستین مجتمع ملاقات خصوصی ندامتگاه شهرری با حضور شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 20 و مسئولان ندامتگاه شهرری برگزار شد.

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول