اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد گرامیداشت 9 دی کرمان

نگاه به مناسبت‌های ملی اعتقادی است

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد گرامیداشت حماسه 9 دی در استان کرمان گفت: نگاه اعتقادی به مناسبت‌های ملی و مذهبی ماموریت و حس انجام وظیفه همه را مضاعف می‌کند.

نگاه به مناسبت‌های ملی اعتقادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مهدی صدفی پیش از ظهر امروز در جمع نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها و نیروهای مسلح اظهار داشت: آیین‌های ملی و مذهبی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم ما در تعظیم شعائر مذهبی است.

وی با بیان اینکه نگاه همه ما به ایام‌الله‌ اعتقادی است، ادامه داد: این نگاه اعتقادی به مناسبت‌های ملی و مذهبی، مأموریت و حس انجام وظیفه ما را مضاعف می‌کند.

صدفی افزود: نام‌گذاری روزهای خاص با عنوان ایام‌الله توسط امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به دلیل عنایت ویژه خداوند به ملت و نظام در این روزها است.

وی تصریح کرد: ما وظیفه خود می‌دانیم در این راستا حرکت کنیم و برنامه‌های ملی را منسجم‌تر و با ساماندهی بهتر به انجام برسانیم.

صدفی عنوان کرد: ملت ایران هر روز در مقابل توطئه‌ها و فتنه‌های جدید قرار می‌گیرد، لذا باید خود را در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... تقویت کنیم.

وی گفت: همان‌گونه که در مباحث اقتصادی و دفاعی به بحث و تبادل نظر پرداخته و به دنبال راهکارها و تاکتیک‌های جدید هستیم در زمینه تاثیرگذاری ایام‌الله و انسجام بیشتر باید کار کرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ابراز داشت: تحکیم‌بخشی مسائل اعتقادی، تقویت بنیه دینی و ارزش‌های نظام، ایجاد انس و الفت از مواردی است که در برپایی آیین‌های ملی محقق می‌شود. 

حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی رئیس حوزه علمیه کرمان در این نشست اظهار داشت: فضای فتنه نیاز به بصیرت دارد و در آستانه ظهور فتنه‌ها یکی پس از دیگری بروز می‌کند.

وی ابراز داشت: اما ملت فهیم ایران همواره با بصیرت در صحنه حضور دارد و برگزاری چنین جلساتی نیز نشان از اهمیت موضوع است.

انتهای پیام/80017/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول