اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز طی مراسمی صورت گرفت

تجلیل از راهداران قزوین

خبرگزاری فارس: در مراسمی از راهداران نمونه اداره راه و شهرسازی قزوین تجلیل شد.

تجلیل از راهداران قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین، مراسم تجلیل از راهداران استان قزوین به همراه تجلیل از 3 نفر از راهداران برگزیده اداره راه و شهرسازی قزوین برگزار شد.

کیومرث فرجی مدیر راهداری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در این مراسم از خدمات راهداری در کاهش تلفات سوانح رانندگی و ارتقای ایمنی تردد مسافران در جاده‌ها قدردانی کرد و گفت: راهداری کار گروهی است و موفقیت در این بخش در سایه تلاش شبانه‌روزی و تعهد و ایثار همه شما در طول سال است.

اسماعیل حافظی مدیر توسعه منابع و مدیریت اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین هم نسبت به حمایت از راهداران و تأمین منابع و امکانات لازم در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم قول مساعد داد.

بهرام زینلی رئیس عملیات جاده‌ای پلیس راه استان قزوین نیز ضمن تجلیل از تعامل مناسب راهداران با مأموران پلیس راه گفت: تلاش راهداران در راستای باز نگه داشتن راه‌ها و ایجاد بستر مناسب در محورهای مواصلاتی زمینه توسعه و آبادانی کشور و خدمت‌رسانی به مردم را فراهم کرده است.

فتاح آسیابی رئیس اداره راه و شهر سازی قزوین هم با ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته بیان داشت: هم‌اکنون 54 راهدار با استفاده از 30 دستگاه ماشین آلات در راستای خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/2667/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول