اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت تایید توافقات انجام شده

عملیات اجرایی ضلع غربی پادگان زنجان برای بازگشایی آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان به توافقات انجام شده با مسئولان پادگان اشاره کرد و گفت: در صورت تایید نهایی توافقات، عملیات اجرایی برای بازگشایی مسیر از ضلع غربی آغاز می‌شود.

عملیات اجرایی ضلع غربی پادگان زنجان برای بازگشایی آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حبیب ملایی یگانه شامگاه سه‌شنبه در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه جو حاکم بر شهرداری زنجان جو رسیدگی به مشکلات مردم است، اظهار داشت: ولی گاهی اوقات درخواست‌ها با قوانین موجود همخوانی ندارد.

وی با اشاره به رفع تصرف از زمین‌های شهرداری زنجان در کوی میرداماد، از همکاری قوه قضائیه در این مورد تقدیر و تشکر کرد.

شهردار زنجان به در پیش بودن دهه فجر اشاره کرد و گفت: با توجه به حضور شهرداری در ستاد گرامیداشت این ایام و ریاست بر کمیته فضاسازی، شهرداری بنا دارد با تمام توان در آن امور همکاری کند.

وی برگزاری جشن در 10 مسجد محلات مختلف، برنامه‌های مختلف تفریحی و ورزشی و انواع برنامه‌ها برای کارکنان شهرداری را از جمله برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شهرداری زنجان برای ایام دهه فجر اعلام کرد.

یگانه در بخش دیگری از سخنان خود به تصمیم شهرداری برای ارائه لایحه راه‌اندازی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اشاره کرد و گفت: دلیل این اقدام تقسیم مسائل ترافیک و حمل و نقل در معاونت‌های مختلف است.

وی از برگزاری جلسات مثبت با فرماندهان ارتش درباره انتقال پادگان خبر داد و اضافه کرد: اگر توافق نهایی انجام شود به زودی عملیات اجرایی ضلع غربی پادگان به سمت جاده تهم - چورزق آغاز می‌شود.

شهردار زنجان از حصول توافق با مسئولان مربوط برای بدنه‌سازی محورهای دلجویی و داود قلی خبر داد.

وی در پاسخ به یکی از اعضای شورا در مورد احداث مونوریل در زنجان، گفت: احداث هر کیلومتر مونوریل 50 میلیارد تومان هزینه دارد که خارج از عهده شهرداری زنجان است.

یگانه با اشاره به انجام طرح مطالعاتی ترافیکی شهر زنجان اجرای طرحی مانند مونوریل را منوط به تصویب کشوری آن اعلام کرد و گفت: برای احداث مونوریل هر یک از مسیرها، باید ساعتی 15 هزار نفر مسافر داشته باشد که زنجان چنین ظرفیتی ندارد.

انتهای پیام/73004/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول