اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی اعلام کرد

آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره «بانوی فضیلت، حامی رسالت حضرت خدیجه (س)»

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: دهم دی ماه امسال آخرین فرصت برای ارسال آثار به جشنواره بین‌المللی فرهنگی‌بصیرتی «بانوی فضیلت، حامی رسالت حضرت خدیجه (س)» است.

آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره «بانوی فضیلت، حامی رسالت حضرت خدیجه (س)»

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، مصطفی مشایخی اظهار داشت: جشنواره بانوی فضیلت، حامی رسالت به همت امور بانوان وزارت ارشاد و به منظور مقابله با هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) و گرامیداشت شأن و جایگاه بانوی بزرگ اسلام، حضرت خدیجه(س) در بهمن‌ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: محکوم کردن اهانت بازیگران نظام سلطه به پیامبر عظیم‌الشان حضرت محمد(ص)، تبیین الگوهای رفتاری  اولین زن مسلمان حامی رسالت برای نسل جوان، ترویج فرهنگ و سبک زندگی اسلامی- ایرانی زنان در عرصه اجتماع و خانواده از اهداف مهم برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با اشاره به  فراخوان این جشنواره بیان داشت: این جشنواره به منظور تبیین الگوهای رفتاری اولین زن مسلمان حامی رسالت برای نسل جوان، ترویج بینش حجاب و عفاف از منظر زنان برتر جهان اسلام، گسترش تحقیق و پژوهش در خصوص موضوعات جامعه زنان تأثیرگذار در حوزه فرهنگ و هنر، آشنایی با ادبیات دینی و اشعار آئینی در خصوص حضرت خدیجه(س) و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر دینی فرهنگی در زمینه سیره، شخصیت و زندگی حضرت خدیجه(س) برگزار می‌شود.

مشایخی افزود: سیره معنوی حضرت خدیجه(س) و تأملی بر شیوه سیاسی، اجتماعی و اقتصادی حضرت خدیجه، جشنواره شعر آئینی با موضوع پیامبر عظیم الشأن و بانوی بزرگ اسلام و جشنواره پیامک ادبی با موضوع زنان برتر جهان اسلام حضرت خدیجه(س)، حضرت فاطمه(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) از محورهای جشنواره بانوی فضیلت، حامی رسالت، است.

وی گفت: مقالات، اشعار و پیامک‌ها باید در محورهای همایش باشد و آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 دی‌ماه 91 است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فراخوان جشنواره به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مراجعه کنند.

انتهای پیام/87001/ش/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول