اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد

راه‌اندازی انجمن عکاسان جنوب کرمان / انتقال هنر منطقه به دیگر استان‌ها

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: راه‌اندازی انجمن عکاسان جنوب کرمان برای نخستین بار در منطقه به منظور ساماندهی عکاسان انجام می‌شود.

راه‌اندازی انجمن عکاسان جنوب کرمان / انتقال هنر منطقه به دیگر استان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی سه‌شنبه شب در نخستین نشست عکاسان جنوب کرمان در این شهرستان اظهار داشت: در راستای گسترش همکاری‌های انجمن عکاسان جنوب کرمان با انجمن عکاسان استان‌های همجوار تفاهم‌نامه‌هایی با ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان‌ها منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه این برنامه در راستای تقویت هنرمندان در تمام زمینه‌ها اجرا می‌شود، افزود: این اقدام برای انتقال هنر هنرمندان این خطه به سایر استان‌ها انجام و به منظور فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای فعالیت عکاسان عضو انجمن عکاسان جنوب کرمان با پایان ساخت و سازهای اداره کل در جیرفت مکانی نیز به این انجمن اختصاص داده می‌شود.

حسینی خواستار ارائه طرح‌های این انجمن برای برگزاری نمایشگاه‌ها و یا جشنواره‌های عکاسی شد و تصریح کرد: نگاه اداره کل در زمینه انجمن عکاسان در زمینه آموزش برای ساماندهی هدفمند آنها است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های عکاسی در شهرستان‌های جنوب استان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: انجمن‌های عکاسی شهرستان‌ها زیر نظر انجمن عکاسان جنوب کرمان با هدایت و نظارت اداره کل فعالیت می‌کنند و صندوق قرض‌الحسنه هنرمندان در صورت مهیا شدن مکان مورد نیاز این صندوق راه‌اندازی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: راه‌اندازی انجمن عکاسان جنوب کرمان برای نخستین بار در منطقه است که به منظور ساماندهی عکاسان انجام می‌شود.

بهرام مسلمی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه فعالیت بیشتر عکاسان جنوب استان کرمان در زمینه عکاسی تجربی است، بیان داشت: ضروری است عکاسی علمی دنبال شود.

وی با بیان اینکه باید برنامه اصلی انجمن عکاسان کار آموزشی باشد، افزود: در این راستا لازم است، ظرفیت‌ها افزایش یافته و آموزش عکاسان از دورترین شهرستان با برنامه‌ریزی انجام شود.

انتهای پیام/80002/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول