اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور هنری استاندار هرمزگان:

نسل سوم عکاسان هرمزگانی فصلی نو را رقم زده‌اند

خبرگزاری فارس: مشاور هنری استاندار هرمزگان گفت: "نسل سوم عکاسان هرمزگانی" با درخشش در حوزه‌های ملی و بین‌المللی فصلی نو از هنر را در این استان رقم زده‌اند.

نسل سوم عکاسان هرمزگانی فصلی نو را رقم زده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیانوش جهانبخش عصر امروز در جمع عکاسان هرمزگانی اظهار داشت: اگر فرهنگ و هنر جامعه را به پیکر انسان تشبیه کنیم، امروزه می‌توان هنر عکاسی را چشمان این پیکر نامید.

وی با بیان اینکه نسل سوم عکاسان هرمزگان فصلی نو در عرصه ملی و بین‌المللی رقم زده‌اند، افزود: این هنر ناب می‌تواند، زوایای پیدا و پنهان این استان را مناسب‌تر و بهتر معرفی کند.

مشاور هنری استاندار هرمزگان از هنر عکاسی به عنوان یک ظرفیت در حوزه فرهنگی هنری یاد کرد و اظهار داشت: باید از این ظرفیت ارزنده در راه شناساندن فرهنگ، هنر، تاریخ، اقتصاد و صنعت دیار این استان بهره گرفت.

جهانبخش با بیان اینکه تقریبا می‌توان گفت که اغلب مردم تجربه عکاسی را دارند، ادامه داد: این وظیفه انجمن عکاسان هرمزگان را سنگین‌تر می‌کند، چرا که باید نسبت به آموزش علمی و تخصصی خیل علاقه‌مندان و مشتاقان به این هنر برنامه‌ریزی و نیازها را تأمین کند.

وی اضافه کرد: اقدامات این انجمن در سال‌های اخیر قابل اعتنا و ستودنی است و مطمئنا در آینده نزدیک با نگاه مثبت مسئولان جامعه و پیشنهادهایی که در دست بررسی است، شاهد شکوفایی بیشتر هنر عکاسی در هرمزگان خواهیم بود.

جهانبخش همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال‌های اخیر برگزاری جشنواره‌هایی همانند عکس اردی‌بهشت، این حوزه از هنر هرمزگان را در سطح کشور بیش از پیش معرفی کرده است، اظهار داشت: روند خوبی در معرفی توانایی‌هایی عکاسان و استعدادهای موجود در این استان شکل گرفته است.

مشاور هنری استاندار هرمزگان اضافه کرد: در این حوزه و حوزه‌های هنری دیگر کارها و مذاکراتی در باب توسعه این بخش در استان آغاز شده است که امید است با محقق شدن برنامه‌ها شاهد فصلی نو  باشیم.

جهانبخش که مسئول انجمن موسیقی هرمزگان نیز هست در پایان ضمن تقدیر از مسئولان انجمن عکاسان این استان اظهار امیدواری کرد که تلاش‌های این انجمن بتواند زمینه‌ساز توسعه هر چه بیشتر هنر عکاسی در هرمزگان باشد.

انتهای پیام/2310/ق/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول