اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان سمنان:

شمار پرونده‏های قضایی سمنان با تلاش بیشتر کاهش یابد

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با توجه به نسبت قاضی و شعبه در این استان می‏توان با تلاش بیشتر، موجودی پرونده‏های قضایی را تا سطح قابل قبولی کاهش داد.

شمار پرونده‏های قضایی سمنان با تلاش بیشتر کاهش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سمنان، احمد سیاوش‏پور در نشست شورای برنامه‏ریزی دادگستری استان سمنان، میزان اوقات دادرسی در شعب دستگاه قضایی این استان را مطلوب ارزیابی کرد.

وی با اشاره به افزایش میزان طلاق در استان سمنان، با دعوت از خانواده‏های فرهنگی و متدین برای افزایش سنت حسنه داوری، بر استفاده از ریش‏سفیدی و به‏کارگیری صبر و شکیبایی هنگام بروز اختلافات خانوادگی تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین «محمدحسن قادری»، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان را مامور بررسی طرح‏ها و برنامه‏هایی در راستای کاهش آمار طلاق با همکاری دستگاه‏های متولی از جمله بهزیستی استان سمنان کرد.

سیاوش‏پور خواستار فعال‏تر شدن بنیاد صیانت از نهاد خانواده در این استان و اجرای برنامه‏هایی برای انسجام‏بخشی بیشتر به این نهاد مهم اجتماعی شد.

رئیس شورای قضایی و رئیس کل دادگستری استان سمنان همچنین در این نشست از حضور مسئولان قضایی استان سمنان در میان مردم ایوانکی پس از نماز مغرب و عشا روز چهارشنبه، ششم دی ماه سال‏جاری خبر داد.

سیاوش‏پور افزود: در فضای معنوی یکی از مساجد ایوانکی با مردم این شهر از نزدیک دیدار می‏کنیم و به مشکلات قضایی ایشان پاسخ داده می‏شود.

انتهای پیام/2249/ت/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول