اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد همایش سرمایه‌گذاری لامرد

لامرد در جایگاه ویژه سرمایه‌گذاری قرار دارد

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان لامرد گفت: امروز لامرد در جایگاه ویژه ایجاد سرمایه‌گذاری قرار داد.

لامرد در جایگاه ویژه سرمایه‌گذاری قرار دارد

عباس رحمانی امروز‌ در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد اظهار داشت: شهرستان لامرد به لحاظ موقعیت ویژه جغرافیایی و مجاورت با حوزه اقتصادی پارس جنوبی و پالایشگاه پارسیان و ارتباط نزدیک و دیرینه تجاری سیاحتی با کشورهای حوزه خلیج فارس امروز در جایگاه ویژه ایجاد سرمایه‌گذاری قرار دارد.

وی افزود: وجود منابع گازی که در سه حوزه تابناک، هما و شانول به اضافه منابع غنی معدنی مانند معادن دولومیت که چندی پیش در لامرد شناسایی شده، این شهرستان را در رتبه ویژه‌ای از عرصه‌های مختلف سرمایه‌گذاری قرار داده است.

دبیر ستاد برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لامرد هدف از برگزاری این همایش را تبیین توانمندی‌ها، ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌گذاری برای جلب و جذب سرمایه‌گذار اعلام کرد و گفت: در فضایی تعاملی و با ارائه اطلاعات کافی و استفاده از فرصت‌های رو در رو زمینه‌های سرمایه‌گذاری برای ورود بخش خصوصی و انجام سرمایه‌گذاری در شهرستان لامرد ارائه می‌شود.

رحمانی اضافه کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرستان لامرد هفتم اسفند ماه سال جاری در شهر لامرد برگزار ‌می‌شود.

معاون فرماندار لامرد در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه در این همایش چه فرصت‌های شغلی به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود بیان داشت: در برگزاری همایش فرصت‌های شغلی، گزارشی از موقعیت شهرستان لامرد و زیرساخت‌های موجود که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مستقل تسهیل می‌کند به سرمایه‌گذاران ارائه و در ادامه نیز اطلاعاتی کامل و جامع از طرح‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی، صنایع تبدیلی، خدمات و بازرگانی و گردشگری که بومی‌سازی شده و متناسب با شرایط لامرد است به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر حضور سرمایه‌گذاران در این همایش مسئولان ارشد استان فارس و یکی از مسئولان کشوری نیز در همایش حضور می‌یابند.

رحمانی با بیان اینکه با مشاوره و همفکری‌های گسترده در ستاد برگزاری همایش به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که حداکثر نتیجه را از این همایش دریافت کنیم ابراز داشت: ستاد برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری از یک ماه قبل برنامه‌های خود را شروع کرده که کمیته‌های تبلیغات و اطلاع رسانی، پشتیبانی و تدارکات و ارائه طرح‌ها فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

این مسئول متذکر شد: با پیگیری‌های صورت گرفته تعدادی از سرمایه‌گذاران که زمینه برای ورود به عرصه سرمایه‌گذاری دارند شناسایی شده و در روزهای آینده دیگر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی توسط ستاد برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری لامرد شناسایی می‌شوند.

معاون فرماندار لامرد در پایان سخنان خود یکی از راه‌های رفع موانع اشتغال را ورود بخش خصوصی به منظور سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اعلام و در همین زمینه اذعان داشت: باید تمام مسئولان تلاش کنند تا سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کند.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول