اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز:

نتایج ضعیف نیم‌فصل مسابقات جبران می‌شود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز گفت: نتایج ضعیف این تیم در ابتدا نیم‌فصل مسابقات را قبول دارم و به هواداران قول جبران آن را می‌دهم.

نتایج ضعیف نیم‌فصل مسابقات جبران می‌شود

وحید ذوالریاستین نعمت‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: با تغییر تاکتیک و تحول در تمرینات و سبک بازی در نیم‌فصل دوم در پی جبران نتایج ضعیف نخستین نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر هستیم.

وی ادامه داد: در جلسه‌ای که با مسئولان هیئت فوتبال و کمیته فوتسال فارس داشتیم، مشکلات تیم فوتسال ارژن در این فصل نیز مورد بررسی قرار گرفت. 

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز تصریح کرد: بزرگ‌ترین مشکل تیم در نیم‌فصل نخست، ضعف در خط دفاعی و دروازه بود که تمهیداتی را برای حل این مشکل داریم.‌

نعمت‌اللهی در مورد رفع مصدومیت بازیکنان ارژن بیان کرد: مصدومیت محمد بیضایی مهاجم جوان و آینده‌دار ارژن برطرف و در ادامه بازی‌های لیگ برتر ما را همراهی می‌کند.

وی اضافه کرد: مسعود دانشور ملی‌پوش ارزنده فوتسال کشورمان نیز دوران آخر مصدومیت را سپری می‌کند و از بازی‌های بعد در ترکیب این تیم است.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز خاطرنشان کرد: تیم ارژن چنین بحران‌هایی را در فصول پیشین لیگ برتر تجربه کرده و به سلامت از آنها خارج شده است و امسال نیز ظرفیت خروج از بحران فعلی را داریم.

این مربی افزود: به هواداران و مردم ورزش‌دوست فارس قول جبران کسب نتایج بهتر در نیم‌فصل دوم و رسیدن به یک جایگاه آبرومند را می‌دهم.

نعمت‌اللهی در مورد بازی آینده این تیم مقابل شهرداری ساوه ابراز داشت: با آنالیز بازی‌های این تیم نقاط ضعف و قوت حریف را شناسایی کرده‌ایم و مصمم به پیروزی در این بازی خانگی هستیم.

وی گفت: شهرداری ساوه با تغییرات در راس کادر فنی و انتخاب احسان زحمتکش به عنوان سرمربی، دچار تحول اساسی شده و عملکرد مطلوبی در بازی‌های اخیر داشته است.

بازیکن پیشین فوتسال شیراز افزود: حمایت هواداران متعصب فوتسال فارس کمک فراوانی در کسب نتیجه سه امتیاز این بازی دارد که امیدوارم جمعه این هفته ما را تنها نگذارند.

سرمربی تیم فوتسال ارژن شیراز در مورد حمایت‌های مسئولان این استان ابراز داشت: دیگر امیدی به حمایت مادی این مسئولان نداریم و تنها درخواست ما حمایت معنوی و حضور آنان در ورزشگاه است.

وی خاطرنشان کرد: در یک جلسه‌ که با استاندار فارس داشتیم، مشکلات تیم‌های فوتبال و فوتسال فارس مطرح شد و وی قول حضور در بازی‌های خانگی ما را داد و جمعه این هفته منتظر حضور مسئولان این استان در سالن شهید ابوالفتحی هستیم.

نعمت‌اللهی در پایان گفت: از خبرنگاران و اصحاب رسانه استان فارس که در انعکاس نتایج و مشکلات تیم ارژن می‌کوشند قدردانی می‌کنم.

در ادامه مربی دروازه‌بان‌های تیم فوتسال ارژن شیراز نیز به خبرنگار فارس گفت: تمرینات منظم و خوبی در طول این هفته داشته‌ایم و با تدابیر کادر فنی نقاط ضعف در خط دروازه برطرف شده است.

مهدی راستگو بیان کرد: تیم ارژن از چهار دروازه‌بان جوان و آماده بهره می‌برد و هر بازیکنی در تمرینات آماده‌تر باشد به میدان می‌رود.

وی گفت: دروازه‌بان‌ها در گل‌هایی که در نیم‌فصل نخست مسابقات دریافت کردیم صد در صد مقصر نبودند و زمانی تمام اعضای تیم خوب نباشند کاری از دست دروازه‌بان ساخته نیست.

به گزارش فارس، تیم فوتسال ارژن شیراز جمعه این هفته از ساعت 15:00 بعد از ظهر در سالن شهید ابولفتحی شیراز میزبان شهرداری ساوه است و فرصت خوبی برای خروج از بحران را دارد.

این تیم در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال با کسب نتایج ضعیف با هفت امتیاز در مکان 12 جدول قرار گرفت.

انتهای پیام/2448/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول