اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

فاز یک گلستان‌شهر بجنورد پیشرفت 85 درصدی دارد

خبرگزاری فارس: مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: فاز یک پروژه گلستان‌شهر بجنورد پیشرفت 85 درصدی دارد.

فاز یک گلستان‌شهر بجنورد پیشرفت 85 درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، مسعود سفیدگران اظهار کرد: فاز دو گلستان شهر با دو هزار و 312 واحد‌، پیشرفتی در حدود 44 درصد دارد و همچنین فاز 3 و 4 به ترتیب 42 و 19 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی تصریح کرد: راه دسترسی بجنورد به گلستان شهر نیز پیشرفت 75 درصدی دارد و در مرحله آسفالت است.

سفیدگران گفت: با توجه به اینکه در مسیر گلستان شهر بجنورد روزانه شاهد انتقال اثاثیه هستیم و همچنین آمار ساکنان گلستان شهر در حال افزایش است، تخمین زده می‌شود در حدود 500 خانوار در گلستان شهر ساکن هستند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه بعد هر خانوار چهار نفر است، در حدود سه هزار و 500 الی چهار هزار نفر جمعیت هم‌اکنون در گلستان شهر ساکن هستند.

خبر دیگری نیز حاکی است، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بجنورد گفت: اصلاح، بازسازی و مرمت قسمت‌های آسیب دیده ناشی از سیل جاری در روستای بچه‌دره انجام شد.

احمد فیروزه اظهار کرد: سیل‌های سال جاری در این شهرستان سبب شده است بخشی از راه‌های روستایی به صورت جدی تخریب شود که نیاز به بهسازی این محورها ضروری است.

وی افزود: حذف پیچ و اصلاح نقطه حادثه‌ساز و رفع قسمت‌های آب بردگی ناشی از سیل‌های اخیر در روستای بچه‌دره از توابع بخش بجنورد به میزان پنج هزار و 500 متر مکعب بوده است.

فیروزه همچنین به حذف پیچ و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در روستای کرکولی اشاره کرد و گفت: این حذف پیچ به میزان دو هزار و 800 متر مکعب انجام شده است.

انتهای پیام/63001/ز/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول