اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال هرمزگان خبر داد

2000 بلیط سهم استقلالی‌ها / آغاز بلیط فروشی از امروز

خبرگزاری فارس: مدیر رسانه‌ای هیئت فوتبال هرمزگان از فروش بلیط دیدار آلومینیوم و استقلال از روز سه‌شنبه خبر داد و گفت: طبق قانون و با توجه به تعداد صندلی‌های ورزشگاه خلیج فارس دو هزار صندلی در اختیار استقلالی‌ها قرار می‌گیرد.

2000 بلیط سهم استقلالی‌ها / آغاز بلیط فروشی از امروز

عبدالحمید مرادی امروز در خصوص تدابیر هیئت فوتبال هرمزگان برای برگزاری دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال تهران در بندرعباس به خبرنگار فارس در این شهر گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته مبنی بر استقبال گسترده هواداران از این مسابقه، بلیط فروشی دیدار تیم‌های آلومینیوم و استقلال 24 ساعت پیش از بازی یعنی روز سه شنبه پنجم دی ماه در بندرعباس آغاز می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط این مسابقه به ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس، ورزشگاه تختی بندرعباس هیئت فوتبال و باشگاه آلومینیوم و همچنین اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان مراجعه کنند.

به گفته وی، تعداد محدودی بلیط نیز در روز بازی و در ورزشگاه به فروش می‌رسد.

وی در ادامه از ارسال بلیط برای علاقه‌مندان به فوتبال در سایر شهرستان‌های هرمزگان نیز طبق اعلام اداره ورزش و جوانان هر شهرستان خبر داد و گفت: تعدادی بلیط به آن شهرستان‌ها ارسال خواهد شد، تا هواداران یک روز پیش از بازی بلیط خود را تهیه کنند.

مدیر رسانه هیئت فوتبال هرمزگان در ادامه با تاکید بر برخورد با راه اندازی بازار سیاه بلیط در این مسابقه، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌های هیئت با نیروی انتظامی، با هر کسی که در روز این بازی بازار سیاه به راه بیندازد، به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع 18 هزار بلیط برای فروش در این بازی دیده شده است، اضافه کرد: درب‌های ورزشگاه از ساعت 8 صبح باز و 12 ظهر یا هر زمان که پر شود بسته می‌شود.

وی همچنین گفت: بلیط این بازی در جایگاه‌های معمولی برابر با سه هزار تومان و در جایگاه وی‌آی‌پی برابر با 10 هزار تومان (غیرقابل فروش)‌ است.

مرادی در ادامه از راه‌اندازی اینترنت جایگاه خبرنگاران ورزشگاه به صورت بی‌سیم نیز خبر داد.

انتهای پیام/88001/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول