اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اردبیل خبر داد

پیشرفت 55 درصدی شهرک تخصصی آب نیر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از پیشرفت 55 درصدی شهرک تخصصی آب در نیر خبر داد.

پیشرفت 55 درصدی شهرک تخصصی آب نیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد ملاطفی ظهر امروز در جریان بازدید از پروژه‌های در حال اجرای شهرک تخصصی آب اظهار داشت:‌ استان اردبیل به دلیل ظرفیت منحصربه‌فرد در تولید آب‌های معدنی می‌تواند از این ظرفیت در بسته‌بندی و صادرات آن استفاده کند.

وی خاطرنشان کرد: شهرک تخصصی آب در 53 هکتار در حال احداث است که آب مورد نیاز در دل کوه سبلان و چشمه گورگور تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل یادآور شد: انتقال آب در چشمه تا شهرک توسط دو خط لوله 180 میلی‌متری و به طول 109 کیلومتر و با نصب شیر‌آلات مناسب اجرا می‌شود.

ملاطفی با بیان اینکه برای این شهرک مقدار آب 35 لیتر در ثانیه به همت امور آب تخصیص یافته است، گفت: امیدواریم تا 50 لیتر در ثانیه این ظرفیت افزایش یابد.

برگزاری مانور اطفای حریق در شهرک صنعتی اردبیل

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری مانور اطفای حریق در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل اشاره کرد و هدف از اجرای این مانور را بررسی عکس‌العمل اکیپ آتش‌نشانی در موقع بروز آتش‌سوزی دانست و بیان داشت: در این مانور پرسنل با اجرای دقیق و به موقع، توانایی خود را در مهار آتش‌ نشان دادند که این خود حاکی از آمادگی کامل در مقابله با بروز هرگونه حادثه در شهرک می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اذعان به اینکه سرعت و دقت عمل در مهار آتش از عوامل اساسی است، افزود: با حضور به موقع و نیز ایمن‌سازی منطقه می‌توان ضمن اطفای حریق مانع از بسط و گسترش آتش به واحدهای همجوار شد.

ملاطفی با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی در شهرک صنعتی شماره دو اردبیل نیز تصریح کرد: پس از تکمیل و راه‌اندازی ساختمان آتش‌نشانی در شهرک، طی قرارداد شش نفر پرسنل برای این ایستگاه در نظر گرفته شده که به صورت سه شیفت هشت ساعته در شهرک صنعتی مستقر می‌باشند.

وی ادامه داد: اکیپ آتش‌نشانی با مراجعه به واحدهای صنعتی ضمن بازدید از تجهیزات ایمنی و کپسول‌های آتش‌نشانی موارد و نکات ایمنی را به واحدهای صنعتی آموزش می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در پایان از اطفای حریق در یکی از واحدهای صنعتی شهرک شماره دو اردبیل خبر داد و اذعان داشت: با اطلاع از آتش‌سوزی در واحد تولیدی ایزوگام اکیپ آتش‌نشانی در کمترین زمان ممکن در محل حاضر شده و پس از یک عملیات دقیق و به موقع موفق به مهار آتش شدند.

انتهای پیام/62005/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول