اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس:

شهرک صنعتی اهر سند ندارد/ تعیین تکلیف معادن غیرفعال ثبت شده

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی، تعیین تکلیف معادن غیرفعال ثبت شده به نام اشخاص را ضروری برشمرد و گفت: نبود سند شهرک صنعتی اهر سرمایه‌گذاران را با مشکلات عدیده‌ای مواجه کرده است.

شهرک صنعتی اهر سند ندارد/ تعیین تکلیف معادن غیرفعال ثبت شده

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان اهر، عباس فلاحی‌باباجان ظهر امروز در جلسه کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اهر، تعیین تکلیف معادن غیرغعال ثبت شده به نام اشخاص را ضروری برشمرد و خواستار خلع ید از این افراد و واگذاری آنها به متقاضیان و سرمایه گذاران جدید شد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: عده‌ای در گذشته معادن  غنی و مستعد منطقه را با نفوذ در ادارات به نفع خود ثبت کرده و با گذشت چندین سال هیچ اقدامی برای بهره‌برداری از آنها صورت نگرفته و افراد جدیدی هم که  سرمایه‌ای دارند و هم علاقه به فعالیت در این زمینه تاکنون موفق به دریافت مجوز نشده‌‌اند.

وی از دیگر مسائل و مشکلات پیش روی سرمایه‌گذاران نبود سند شهرک صنعتی اهر ذکر کرد و افزود: سرمایه‌گذاران این شهرک در هنگام اخذ تسهیلات بانکی در قبال وثیقه ملکی با مشکل مواجه هستند و قراردادهای شهرک را به عنوان وثیقه بانک‌ها در ارائه تسهیلات قبول ندارند که این مشکلات عدیده‌ای را برای سرمایه گذاران در این شهرک بوجود آورده که امیدواریم با حل این مشکل، طرح‌های تولیدی و صنعتی این شهرک گرهی از مشکلات فعالان صنعتی در این شهرک برداشته شود.

این مسئول همچنین خواستار اختصاص اعتبارات لازم از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی برای تقویت زیرساخت‌های شهرک صنعتی اهر برای تقویت زیرساخت‌های این شهرک و توسعه زیرساخت فازهای بعدی و آسفالت شهرک شد.

فلاحی‌باباجان با اشاره به زلزله اخیر خواستار ارائه ساز و کاری مناسب و ارائه تسهیلات و تمهیدات ویژه برای حمایت از سرمایه‌گذاران و طرح‌های تولیدی، صنعتی و خدماتی و تجاری در زلزله اخیر شد.

انتهای پیام/60003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول