اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی قزوین:

شهرک‌ صنعتی شال تا پایان سال آماده واگذاری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: شهرک‌ صنعتی 85 هکتاری شال تا پایان سال جاری آماده واگذاری می‌شود.

شهرک‌ صنعتی شال تا پایان سال آماده واگذاری می‌شود

عبدالقهار ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: شهرک صنعتی شال در بویین زهرا با 85 هکتار از جمله شهرک‌های موفقی است که عملیات آبرسانی و همچنین ترتیب‌بندی معابر آن به اتمام رسیده و امیدواریم که تا پایان سال جاری به مرحله واگذاری به متقاضیان برسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین افزود: گازرسانی به شهرک صنعتی آراسنج نیز جزو دغدغه‌هایی بوده که به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه اجرای شبکه‌های گازرسانی توسط شرکت گاز استان قزوین صورت می‌گیرد، تصریح کرد: واحد‌هایی که با شرکت گاز قرارداد عقد می‌کنند متعهد می‌شوند که سوخت جایگزین را برای ایام سال قطعی داشته و از منبع‌های با سوخت مایع نیز استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین عنوان کرد: رتبه نخست فعالیت و تولید واحد‌های صنعتی این استان مربوط به واحد‌هایی با کاربرد شیمیایی است و واحد‌های تولیدی مربوط به فلز و قطعات کشاورزی نیز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

ناصحی با اشاره به اینکه ارتباط تنگاتنگ و خوبی میان شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین وجود دارد، اضافه کرد: در سال گذشته طبق آمار رسمی سازمان صنایع کوچک شهرک‌های صنعتی استان قزوین رتبه سوم کشور را در بین شهرک‌های موجود در نواحی دیگر کسب کرد که این مهم قابل‌ توجه است.

وی یادآور شد: کمبود اعتبارات از دغدغه‌هایی است که در مسیر شرکت شهرک‌های صنعتی این استان قرار داشته و امیدواریم با توجه جدی‌تر این دغدغه برطرف شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین اذعان داشت: در حوزه شهرستان آوج نیز هم‌اکنون 14 هکتار از اراضی صنعتی این شهرستان آماده واگذاری است.

ناصحی متذکر شد: از لحاظ تعداد واحد‌های به بهره‌برداری رسیده در طول پنج سال گذشته در شهرک‌های صنعتی استان رشدی سه برابری را بر اساس آمار نشان می‌دهد که نشانه توجه و حمایت بیشتر دولت از صنایع است.

انتهای پیام/77005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول