اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد شاهرود:

گفتمان انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر عقل است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: گفتمان انقلاب اسلامی ایران عقلانی و مبتنی بر عقل است و هر انسان عاقلی آن را می‌پذیرد.

گفتمان انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر عقل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حجت‌الاسلام احمد نظری پیش از ظهر امروز در جلسه طرح ابرار بانوان بسیجی شاهرود اظهار داشت: عقل از جایگاه رفیعی برخوردار بوده و ما به هر جایگاهی که برسیم از عقل است.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود خاطرنشان کرد: عقل هیچ‏ وقت وارد جزئیات نمی‌شود، مانند بهشت که نمی‌توان آن را با جزئیات وصف کرد؛ چرا که هر چه بگویی باز هم نمی‌توان آن را وصف و تداعی کرد.

نظری افزود: منظور از عقل، استدلال و برهان بوده که دین ما از دو منبع سرچشمه می‏گیرد، نخست عقل و دوم نقل که قرآن و روایات است.

وی بیان کرد: گفتمان انقلاب ما عقلانی بوده و انقلاب ما بر مبنای عقل است و ما دنیا را دعوت به گفتمان می‏کنیم و هیچ واهمه‏ای نداریم چرا که از روی عقل حرف می‏زنیم و از چیزی باک نداریم و با دلیل و استدلال سخنان خود را می‏گوییم و منطقی حرف می‏زنیم.

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تصریح کرد: دنیا از این بیان ترس دارد و در برابر آن ضعیف است و هوچی‏گری می‌کند.

نظری اظهار داشت: دنیا در برابر این منطق قوی هلهله می‌کند؛ چرا که ارتباط جمعی دنیا در دست آنهاست و آنها از طریق ماهواره و فضای مجازی مردم را به رگبار بسته و نمی‌گذارند که آنها فکر و تعقل کنند تا چه برسد به اینکه حرف ما را گوش کنند.

وی افزود: ما نیز باید با ابزار آنها به جنگ با ابرقدرت‌ها برخیزیم و تلاش کنیم از ابزار رسانه، منطق خود را به جهانیان اعلام و آنها را آگاه کنیم.

این جلسه به همت حوزه مقاومت بسیج ریحانه‏الرسول و با حضور شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‏های مقاومت بسیج بانوان برگزار شد.

انتهای پیام/22493/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول