اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

مسابقات شطرنج دانش‌آموزان جیرفت پایان یافت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت گفت: مسابقات شطرنج دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پسران جیرفت با حضور شش تیم برگزار و نفرات و گروه‌های برتر معرفی شدند.

مسابقات شطرنج دانش‌آموزان جیرفت پایان یافت

عبدالمجید سالاری صبح امروز در حاشیه بازدید از مدرسه شهید معناصری جیرفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مسابقات شطرنج دانش‌آموزان مقطع ابتدایی پسران جیرفت با حضور شش تیم برگزار و در بخش تیمی دبستان پسرانه شاهد رتبه اول، دبستان پسرانه امام حسین (ع) رتبه دوم و دبستان 17 شهریور رتبه سوم را کسب کردند.

وی افزود: در بخش انفرادی این دوره از مسابقات نیز ایلیا درینی رتبه اول، امیرحسین سلیمانی رتبه دوم و رضا سعیدی رتبه سوم را کسب کردند.

به گزارش فارس، رئیس اداره آموزش و پرورش جیرفت در پی سلسله بازدیدهای سرزده از مدارس شهرستان جیرفت صبح امروز با حضور سرزده در دبستان دخترانه شهید معناصری جیرفت از این مدرسه بازدید و در جلسه صبح قرآنی دانش‌آموزش حضور یافت و در کنار آن‌ها به تلاوت قرآن پرداخت.

سالاری همچنین از حوزه امتحانی دبیرستان دخترانه شاهد نیز بازدید و ضمن تشکر از مسئولان آموزشگاه برای فراهم ساختن تمهیدات لازم برگزار شدن هر چه مطلوب امتحانات با تعدادی از دانش‌آموزان راجع به نحوه و مکان برگزاری آزمون‌ها صحبت کرد و نظرات آن‌ها را در این زمینه برای برطرف کردن مشکلات و توسعه نقاط قوت جویا شد.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول