اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ شطرنج صورت گرفت

تداوم صدرنشینی تیم شطرنج بانک ملت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت شطرنج استان قزوین گفت: هفته پنجم رقابت‌های لیگ شطرنج با تداوم صدرنشینی بانک ملت به پایان رسید.

تداوم صدرنشینی تیم شطرنج بانک ملت

فرهاد کربلایی‌صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در هفته پنجم این رقابت‌ها تیم بانک ملت با نتیجه چهار بر صفر از سد تیم شکوفه‌های قزوین گذشت تا با 18 امتیاز به صدرنشینی خود در این مسابقات تداوم بخشد.

وی افزود: تیم شطرنج پردیور قزوین نیز در این هفته از رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک از سد تیم هیئت شطرنج محمدیه گذشت و با کسب 5/15 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

کربلایی‌صادقی بیان کرد: تیم هیئت شطرنج بویین زهرا نیز در این هفته از رقابت‌ها با نتیجه سه بر یک تیم سازمان نظام مهندسی را مغلوب کرد و با 5/13 امتیاز در مکان سوم جدول جای گرفت.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین یادآور شد: تیم شطرنج جاده ابریشم خرمدره هم که به عنوان تیم میهمان در این مسابقات حضور دارد با نتیجه چهار بر صفر مقابل تیم شطرنج سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین به برتری رسید و با 5/13 امتیاز و اختلاف پوئن شکنی کمتر نسبت به تیم هیئت شطرنج بویین زهرا در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در دیگر دیدارهای این هفته از رقابت‌ها نیز تیم امید قزوین با نتیجه چهار بر صفر تیم شکوفه‌های قزوین را شکست داد و تیم‌های هیئت شطرنج الوند و پیشکسوتان هم موفق شدند به ترتیب با نتایج مشابه سه بر یک برابر تیم‌های نوجوانان تفکر بهتر و اندیشه به برتری دست پیدا کنند.

کربلایی‌صادقی افزود: در آخرین هفته این مسابقات تیم‌های شطرنج امیربهادر و امید تفکر بهتر به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین با اشاره به اینکه برگزاری منظم لیگ می‌تواند به رشد این رشته ورزشی در سطح استان کمک شایانی بکند، افزود: این مسابقات با حضور شطرنج‌بازان تیم‌های حاضر در این مسابقات با برنامه‌ریزی دقیق جمعه‌های هر هفته برگزار می‌شود.

وی حضور همه رده‌های سنی را از نقاط عطف لیگ شطرنج باشگاه‌های این استان دانست و گفت: حضور شطرنج‌بازان نوجوان و جوان در این دوره از مسابقات در کنار شطرنج‌بازان با تجربه می‌تواند ارتقای سطح ورزشی این شطرنج‌بازان را در سطح استان قزوین در پی داشته باشد.

دبیر هیئت شطرنج استان قزوین در پایان اذعان داشت: رقابت‌های لیگ شطرنج باشگاه‌های این استان با حضور 16 تیم در 15 دور در خانه شطرنج مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول