اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خواستار شد

اقدامات ویژه در پیشگیری از تولد نوزادان معلول

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل خواستار اقدامات ویژه‌ای با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی در مورد پیشگیری از تولد نوزادان معلول شد.

اقدامات ویژه در پیشگیری از تولد نوزادان معلول

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد صبح امروز در جلسه شورای مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان اردبیل یکی از بهترین اقدامات لازم در تمام زمینه‌ها را پیشگیری عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا باید برای پیشگیری از تولد نوزادان معلول با کمک مراکز علمی و بهزیستی گام‌های اساسی برداشته شود.

وی پیشگیری از تولد نوزادان معلول را از نقطه نظرات مختلف از جمله هزینه بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: نوزادی که معلول به دنیا می‌آید یک عمر نیازمند حمایت است.

استاندار اردبیل در ادامه خواستار برگزاری جلسات مشترکی با حضور دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی به منظور پیشگیری از تولد نوزادان معلول شد.

وی با اشاره به 600 میلیون تومان کمک نقدی مردمی و دولتی در سال 90 به 43 هزار نفر زیرپوشش بهزیستی، گفت: این گونه مساعدت‌ و کمک‌ها باید با فرهنگ‌سازی بیشتر افزایش یابد.

نیکزاد در بخش دیگری از سخنان خود اجرای طرح شکرانه سلامت را در گسترش فرهنگ کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش بهزیستی بسیار شایسته اعلام کرد.

این مسئول تصریح کرد:‌ گسترش فرهنگ کمک به نیازمندان و افراد زیر پوشش بهزیستی را باید سرلوحه وظایف خود قرار دهیم.

استاندار اردبیل در ادامه ادامه داد: زیرسازی و آسفالت محوطه ساختمان 60 واحدی اداره کل بهزیستی استان در صورت مساعد بودن هوا آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رویا احمدیان مدیرکل بهزیستی استان نیز در این جلسه از برگزاری جشن بزرگ خیرین به منظور تجلیل از خیرین در زمان افتتاح ساختمان 60 واحدی بهزیستی خبر داد و اظهار داشت: ایجاد یک مرکز تفریحی سالم برای سالمندان نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/62007/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول