اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جشنواره منطقه‌ای تئاتر معلولان

معلولان کرمانشاهی بر بام زاگرس قرار گرفتند

خبرگزاری فارس: مسئول بیماران روانی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: معلولان کرمانشاهی در جشنواره منطقه‌ای معلولان زاگرس موفق به کسب رتبه نخست شدند.

معلولان کرمانشاهی بر بام زاگرس قرار گرفتند

سعید جلالیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: معلولان کرمانشاهی در جشنواره منطقه‌ای معلولان زاگرس موفق به کسب رتبه نخست شدند.

جلالیان ادامه داد: 57 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در مرحله نهایی و در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی، کودک و نوجوان یازده اثر انتخاب شد و به مرحله نهایی راه یافتند.

وی تاریخ و محل برگزاری این جشنواره را 25 تا 29 آذر ماه سال‌جاری در استان ایلام اعلام و تصریح کرد: در بخش صحنه‌ای، نمایش زمستان 66 از استان کرمانشاه اول شد و به جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان مهرآیین راه یافت و همچنین نمایش دومینو از کرمانشاه در بخش صحنه‌ای به مقام دوم دست پیدا کرد.

این استاد دانشگاه بیان داشت: در نمایش زمستان 66، مرتضی محجوبی در بخش ذهنی به مقام اول بهترین بازیگر مرد رسید و تقدیر هیئت داوران را به‌دست آورد و نسیم نامدارطاهری در بخش بازیگر همراه با کسب تقدیر هیئت داوران به‌عنوان بازیگر نقش اول زن انتخاب و سیامک جلالیان در بخش نورپردازی اول شد و مجید بیات در بخش طراحی آفیش و بروشور در بخش بیماران اعصاب و روان به مقام اول دست پیدا کرد.

جلالیان، سعید جلالیان و ساسان هزارخانی را برندگان مشترک رتبه اول کارگردانی اعلام و از فریده عبدی به‌عنوان بازیگر اول زن در بخش معلولان جسمی-حرکتی یاد کرد.

وی با بیان این‌که در موسیقی متن عباس ویسی به مقام اول رسید، تأکید کرد: مقام دوم کارگردانی نیز به سعید جلالیان رسید و نوشین کریمیان تقدیر هیئت داوران را به‌دست آورد.

جلالیان در پایان گفت: حدود 10 سال است که با این گروه کار می‌کنم و برای شرکت در این جشنواره شش ماه به‌صورت مستمر تمرین کردیم و امیدواریم بتوانیم در جشنواره بین‌المللی تئاتر معلولان مهرآیین به رتبه‌های برتر دست پیدا کنیم، چرا که تیم ما بسیار قوی است.

انتهای پیام/2700/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول