اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زاوه:

پرداخت زکات یکی از راه‌های از بین بردن فقر است

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه زاوه، پرداخت زکات را عاملی برای از بین رفتن فقر در جامعه اسلامی دانست.

پرداخت زکات یکی از راه‌های از بین بردن فقر است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلین سیدصمد مهدوی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پرداخت زکات آثار فراوانی در جامعه و در زندگی افراد ایفا می‌کند که مهم‌ترین مزیت‌ ادای زکات، ریشه‌کن شدن فقر است.

وی به برنامه مسجدمحوری در کمیته امداد اشاره کرد و ادامه داد: طرح مسجدمحوری گام مؤثری برای خدمت‌رسانی به مستمندان و نیازمندان واقعی در جامعه است که در این راستا، علاوه بر حمایت از نیازمندان، زمینه‌ مشارکت‌های مردم و هیئت‌های مذهبی را شاهد هستیم.

خطیب موقت نماز جمعه زاوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره طرح اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال یکی از راهکارهای مقابله با تحریم‌های دشمنان است، چرا که دشمنان قصد ایجاد زمینه‌های وابستگی اقتصادی کشور به خارج و تنزل محصولات ایرانی را دارند.

حجت‌الاسلام والمسلین مهدوی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان تاکنون نزدیک به یک‌هزار طرح مشاغل خرد و خانگی اجرا کرده است، تصریح کرد: ایجاد مشاغل خرد و خانگی، گامی مؤثر در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و افراد نیازمند تلقی می‌شود که امیدواریم شاهد استمرار این امر خداپسندانه در کمیته امداد باشیم.

وی در پایان از دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان زاوه خواست تا همکاری لازم را در ایجاد اشتغال و خودکفایی با کمیته امداد داشته باشند.

انتهای پیام/70001/ذ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول