اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان خبر داد

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد خبر داد.

جمع‌آوری 3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، سیداکبر عدنانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مددجویان کمیته امداد سعدآباد اظهار داشت: حجم و کیفیت خدمات کمیته امداد نسبت به گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: جلب رضایت خانواده‌های تحت پوشش و بهبود خدمات‌رسانی در این حوزه از مأموریت‌های اساسی این نهاد در سال جاری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از پرداخت 320 میلیون ریال به نیازمندان سعدآباد از طریق هزینه 30 در صد زکات خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 30 درصد از زکات جمع شده در هر شهر به نیازمندان همان شهر تعلق می‌گیرد، کمیته امداد شهر سعدآباد 320 میلیون ریال از زکات جمع شده را به نیازمندان سعدآباد اختصاص داد.

عدنانی تصریح کرد: با پرداخت زکات می‌توانیم شکاف بین فقیر و غنی را در کشور برداریم و امیدواریم مانند سال‌های پیش امسال نیز مشارکت خوب مردم را در پرداخت زکات شاهد باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان از جمع‌آوری 300 میلیون تومان زکات در سعدآباد خبر داد و گفت: فرهنگ زکات در میان مسلمانان و به ویژه مردم مؤمن ایران اسلامی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و سالانه شاهد جمع‌آوری زکات از میان مردم و هزینه در مصارفی که دین مبین اسلام تکلیف کرده‏‌، هستیم.

وی افزود: در فصل برداشت نخیلات در سعدآباد، شاهد همکاری خوب نخلداران با مسئولین شورای زکات بودیم و امیدوار هستیم که این روند تداوم داشته باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان در پایان اذعان داشت: در فصل برداخت خرما، 300 میلیون تومان از نخلداران جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول