اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

6 دی

رشت میزبان مسابقات فوتبال هفت نفره کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان از میزبانی رشت در برگزاری رقابت‌های فوتبال هفت نفره جانبازان و معلولان کشور در 6 دی ماه جاری خبر داد.

رشت میزبان مسابقات فوتبال هفت نفره کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جهانگیر فدایی در جمع اعضای هیئت جانبازان و معلولان استان با اشاره به میزبانی گیلان در مسابقات فوتبال هفت نفره کشوری، اظهار کرد: در نشست‌های هماهنگی که برای برگزاری مسابقات لیگ در فدراسیون برگزار شد، تصمیم بر این شد که برای کاهش هزینه‌های لیگ این دوره به صورت متمرکز برگزار شود.

وی افزود: در نشست مذکور شهرهای رشت و بوشهر به عنوان میزبان انتخاب شدند و پس از قرعه‌کشی، شش تیم در گروه مسابقات شهر رشت و پنج تیم در گروه مسابقات بوشهر قرار داده شد.

رئیس هیئت جانبازان و معلولان گیلان ادامه داد: رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه رشت یا گروه «ب» با حضور تیم‌های هیئت‌های گیلان، زنجان، لرستان، قزوین، کرمانشاه و کرمان از 6 تا 10 دی ماه جاری در زمین چمن مصنوعی پارک قدس رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در رقابت‌های مذکور دو تیم نخست این گروه به مرحله بعدی صعود می‌کنند، گفت: رقابت‌های مرحله مقدماتی گروه «الف» یا گروه بوشهر نیز ماه آینده در شهر بوشهر و با حضور تیم‌های فارس، البرز، بوشهر، تهران و مرکزی برگزار می‌شود و از این گروه نیز دو تیم نخست به مرحله بعد صعود می‌کنند.

به گفته فدایی، پس از برگزاری رقابت‌های مرحله مقدماتی، چهار تیم منتخب با هم مواجه شده و دو تیم فینالیست مشخص می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال هفت ‌نفره صبح‌ها در زمین فوتبال پارک قدس رشت برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند این دیدارها را از نزدیک مشاهده کنند.

ا‌نتهای پیام/84002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول