اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست باشگاه گروه بهداشتی فیروز قزوین:

فیروز قزوین از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هفت نفره انصراف داد

خبرگزاری فارس: سرپرست باشگاه گروه بهداشتی فیروز قزوین از انصراف این تیم از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هفت نفره کشور خبر داد.

فیروز قزوین از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال هفت نفره انصراف داد

سیروس مالمیر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: این تصمیم به علت نبود زمین تمرین و بی‌برنامگی در کمیته برگزاری این مسابقات صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه مسئولان استانی هیچ گونه حمایتی را از تیم فیروز قزوین انجام ندادند، افزود: ما فقط در بازی‌های خارج از خانه و فقط به عنوان تیم میهمان می‌توانیم در مقابل رقیبان حاضر باشیم و امکان میزبانی از تیم‌های دیگر را با توجه به اینکه از کمبود زمین استاندارد رنج می‌بریم به هیچ عنوان نداریم.

سرپرست باشگاه فیروز قزوین در ادامه از حضور بانوان گلبالیست قزوینی در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: بانوان گلبالیست فیروز قزوین برای دفاع از عنوان قهرمانی در نیم‌فصل از هفته آینده در دور برگشت این رقابت‌ها مقابل رقیبان به میدان می‌روند.

وی افزود: تیم فیروز قزوین با پیروزی‌های خود در تمامی دیدارهای دور رفت صدرنشینی این رقابت‌ها را بر عهده دارد.

مالمیر اظهار داشت: رقابت‌های لیگ دسته دوم گلبال بانوان کشور با حضور 16 تیم در گرگان برگزار می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تیم بسکتبال با ویلچر فیروز قزوین به رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور اعزام نشد، افزود: از فدراسیون نامه‌ای مبنی بر اینکه این مسابقات قرار بوده امروز برگزار شود به دست ما نرسیده است و به همین علت تیم را به اردبیل اعزام نکردیم.

مالمیر تصریح کرد: تیم فیروز قزوین قرار بود در این هفته از مسابقات به مصاف تیم‌های پرسپولیس تهران و هیئت بکستبال با ویلچر اردبیل برود.

وی در ادامه از بازی تیم والیبال نشسته فیروز قزوین در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: این تیم در هفته ششم این مسابقات به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود و در صورت برد، دومین پیروزی خود را در این رقابت‌ها جشن می‌گیرد.

مالمیر عنوان کرد: تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین با سه شکست و یک پیروزی که در کارنامه خود به ثبت رسانده است در حال حاضر با کسب 3 امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

سرپرست تیم گروه بهداشتی فیروز قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد مسئولان استانی حمایت‌های بیشتری را در راستای رشد تیم‌های ورزشی جانبازان و معلولین به کار گیرند و از ظرفیت‌های موجود در این رشته‌های ورزشی بیشترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/77004/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول