اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری جویبار:

فوتبال جویبار در لیگ‌های ملی ظاهر می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری جویبار گفت: فوتبال جویبار در لیگ‌های ملی ظاهر می‌شود.

فوتبال جویبار در لیگ‌های ملی ظاهر می‌شود

رضا گنجی مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری جویبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: شهرداری جویبار در سال جاری با توجه به بضاعت مالی یک هفته مانده به آغاز مسابقات لیگ کشوری، تیم فوتبال بدون سرمربی را برای حضور در این مسابقات با حمایت اعضای شورای شهر در اختیار گرفته تا نخستین تیم فوتبال شهرداری جویبار شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: این تیم توانست در این مدت کم با انتخاب سرمربی به مدیریت ابراهیم طالبی از مربیان با سابقه کشور و بازیکنان، تمرینات خود را برای حضور در مسابقات لیگ کشور فراهم سازد.

شهردار جویبار با اشاره به اینکه جویبار مهد استعدادهای ورزشی در فوتبال است، اظهار داشت: حضور بازیکنان مطرح در مدت 20 سال گذشته در عرصه فوتبال چهره‌های شاخصی همچون محمود فکری، شهاب گردان، مهدی مؤمنی، آیت طبرستانی و دیگر چهره‌ها، نشان از توانمندی و استعدادهای برجسته این شهرستان است.

گنجی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز تیم فوتبال شهرداری جویبار در شکل‌گیری آن استفاده از ظرفیت‌های بومی است که تمام بازیکنان این تیم توسط کادر فنی، سرمربیان و نخبگان ورزشی شهرستان مورد شناسایی قرار گرفتند تا با حضور مقتدرانه در لیگ زمینه جذب در تیم‌های برتر کشوری را فراهم سازند.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری جویبار با بیان اینکه جویبار یکی از شهرستان ورزش‌خیز و پرچم‌دار استان مازندران است، تشریح کرد: با توجه به اینکه 17 تیم فوتبال جویبار در لیگ استان و کشور حضور دارند و به صورت خودجوش و با حمایت مردمی اداره می‌شوند با عنایت به این همه قابلیت‌ها اما از داشتن یک زمین ورزشی دارای سکو و استاندارد مسابقات ورزشی بی‌بهره است و زیرساخت‌های ورزشی در زمینه مسابقات فوتبال ندارد.

وی اضافه کرد: این مسئله در برگزاری مسابقات لیگ کشوری برای شهرداری باعث ایجاد مشکلات زیاد و متحمل هزینه‌های زیادی شده است که متولیان ورزش شهرستان باید شرایط لازم را برای برگزاری مسابقات فوتبال فراهم کنند.

گنجی صعود به مرحله بالاتر از این گروه در این دوره از مسابقات لیگ کشور را یکی از مهم‌ترین برنامه این تیم دانست و یادآور شد: تیم فوتبال شهرداری جویبار تاکنون در 8 مسابقه تا هفته هشتم با چهار برد، دو مساوی و دو باخت دارای 14 امتیاز است و در رده سوم جدول از گروه دوم لیگ کشور قرار دارد.

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری جویبار در پایان از همکاری و تعامل خوب امام جمعه، اعضای شورای شهر جویبار، فرماندار این شهرستان و پیشکسوتان و بازیکنان صاحب‌نام که با حضور و حمایت خود این تیم را همراهی می‌کنند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/2296/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول