اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی:

بستر لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال در اراک فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی گفت: تمامی بسترهای لازم برای برگزاری مسابقات مختلف فوتبال در شهر اراک فراهم است.

بستر لازم برای برگزاری مسابقات فوتبال در اراک فراهم است

محمد غفاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در پی درخواست مسئولان تیم استقلال تهران برای حضور دو شبه این تیم در اراک مدیرکل ورزش استان موافقت خود را اعلام کرد و از شب گذشته اراک میزبان این تیم در هتل امیرکبیر بود.

وی تصریح کرد: تیم استقلال از صبح امروز تمرینات خود را در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری امام خمینی اراک برگزار کرد و بدون کوچک‌ترین مشکلی به تمرین پرداخت.

رئیس هیئت فوتبال استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه تمامی بستر و شرایط لازم برای تمرین این تیم در اراک فراهم بود و حتی ما آمادگی داشتیم در صورتی که مسئولان صلاح می‌دانستند مسابقه این تیم با گهر درود را در اراک برگزار کنیم.

غفاری اظهار داشت: تیم استقلال تهران صبح امروز در مجموعه ورزشی 15 هزار نفری به تمرین پرداختند و فردا صبح راهی دورود خواهند شد.

وی تاکید کرد: شهر اراک هیچ مشکلی برای برگزاری مسابقات فوتبال ندارد و تیم‌های مختلف ورزشی می‌توانند از امکانات این شهر برای تمرین و مسابقه استفاده کنند.

دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران از رقابت‌های جام حذفی کشور، عصر روز جمعه اول دی ماه در ورزشگاه تختی دورود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/87001‌/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول