اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

بانوان شیوه زندگی اهل بیت (ع) را در خانواده اجرا کنند

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: بانوان تلاش کنند با شیوه زندگی اهل بیت (ع) به زندگی فرزندان محتوای الهی بخشند پیش از اینکه غرب پازل مقدس خانواده را به نفع خود بچیند.

بانوان شیوه زندگی اهل بیت (ع) را در خانواده اجرا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام علی کاروند ظهر امروز در نشست شیوه‌های سبک زندگی در جمع بانوان فعال مذهبی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، با اشاره به اینکه مادران باید آگاهی‌بخش فرزندان باشند، اظهار کرد: امروز دشمن برای همسو کردن نوجوانان و جوانان با فرهنگ غرب با هزینه‌های هنگفت برنامه دارد و در این زمان نقش زنان در راستای خنثی کردن اهداف استکبار کلیدی است.

وی با بیان اینکه محوریت زندگی با اصول و سبک اسلامی کمک می‌کند نسلی پویا و سالم داشته باشیم، تأکید کرد: نهادینه‌شدن این مهم دستاورهای بسیار غنی از یک زندگی موفق را به بستر جامعه تسری می‌دهد.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان لازمه اجرای سبک زندگی اسلامی را شناخت و عمل به کتاب قانون خداوند قرآن خواند و بیان کرد: واکاوی و شناسایی همه شاخص‌های وارد در کتاب الهی و به‌کارگیری درست آن‌ها برای سعادتمندی و زندگی موفق ما کافی است.

وی با اشاره به اینکه مؤلفه مهم سلامت اجتماعی رسیدن به ارز‌ش‌های متعالی در جامعه است، ابراز داشت: قناعت یکی از این اصول اسلامی است که در صورت استفاده آن در همه امور غنابخش زندگی انسان خواهد شد و نقطه مقابل آن اسراف، سبب ویرانگری می‌شود.

کاروند افزود: مهمترین عوامل حفظ فرهنگ و استمرار سنن ایرانی و اسلامی در اجتماع و بین نسل‌های آینده معرفی و ارائه الگوی مناسب دینی است.

وی خانواده‌مداری را اصل پایداری و پیشرفت هر ملت دانست و اظهار داشت: خانواده مقدس‌ترین نهاد و انتقال‌گر بسیاری از اصول اخلاقی و اعتقادی به فرزندان و جامعه است.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه کیفیت و استحکام خانواده به دیگر ارکان جامعه معنا می‌بخشد، تصریح کرد: زنان به عنوان محور خانواده تلاش کنند با جاری‌سازی شیوه زندگی اهل بیت (ع) در خانه به زندگی فرزندان محتوای معنوی و الهی بخشند پیش از اینکه غرب این پازل مقدس را به نفع خود بچیند.

وی ادامه داد: نظام استکباری برای حفظ سلطه خود بر کشورهای دیگر طرح نفوذ شیوه زندگی غربی با ابزارهای فرهنگی و نوین را عملیاتی کرده است.

کاروند افزود: بصیرت و شناخت دشمن امروز بسیار حائز اهمیت است چرا که جهل و ناآگاهی زمینه سقوط انسان را در گودال حفر شده دشمن سوق می‌دهد.

انتهای پیام/89010/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول