اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

توقف طرح فاضلاب شوشتر به دلیل عدم پایبندی به تعهدات

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خواستار توقف طرح فاضلاب شد و گفت: پیمانکار اصلا به مشکلات ناشی از اجرای پروژه بر مردم توجهی ندارد و باید در اسرع وقت این پروژه متوقف شود.

توقف طرح فاضلاب شوشتر به دلیل عدم پایبندی به تعهدات

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: حفاری‌های بسیار زیاد در مناطق مختلف باعث شده نارضایتی مردم به شورای شهر منعکس شود و شورا نیز از اهرم‌های قانونی در این باره استفاده خواهد کرد.

وی تاکید کرد: تاکنون با پیمانکاران و شرکت آب و فاضلاب خوزستان در موارد متعددی مسامحه و چشم پوشی شده است اما دیگر زمان آن رسیده که در اسرع وقت مجوزهای حفاری صادر شده ابطال و مشکلات موجود در سطح شهرستان شوشتر رسیدگی شود.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر خاطر نشان کرد: ناظر و مجری این پروژه نظارت خاصی بر پیمانکاران ندارند و بسیاری از پیمانکاران موارد استاندارد را رعایت نمی‌کنند.

سلطانیان با اشاره به مشکلاتی که برای مردم شوشتر به وجود آمده است، تاکید کرد: در شرایط کنونی با بارندگی‌های شدید روزهای اخیر، وضعیت خیابان ها و معابر شوشتر بسیار بحرانی شده است و ترانشه‌های حفاری شده و حتی در مواردی، محل‌های آسفالت شده توسط پیمانکار فاضلاب نشست کرده و بسیاری از مردم برای تردد در سطح شهر شوشتر دچار مشکل هستند.

این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در شرایط کنونی بیش از 19 مورد اخطار به پیمانکاران فاضلاب داده شده است ولی هنوز به مشکلات این حوزه رسیدگی نشده است.

وی خاطر نشان کرد: پیمانکاران به دلیل اینکه ناظر و مجری در اهواز است، به مسئولان شهرستان شوشتر هیچ توجهی نمی‌کنند و به این دلیل اخطارهای شهرداری بی‌نتیجه بوده است.

سلطانیان خواستار شکایت در مراجع قضایی شد و گفت: مشکلات زیادی برای مردم شوشتر به وجود آمده است و به این دلیل باید از قوه قهریه استفاده کرد.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول