اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان خبر داد

دستگیری متخلفان شکار و صید در شهرستان نایین

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان از دستگیری دو نفر از متخلفان سابقه‌دار شکار و صید در راستای حفاظت از تنوع زیستی موجود در عرصه‌های زیست محیطی در شهرستان نایین خبر داد.

دستگیری متخلفان شکار و صید در شهرستان نایین

کیومرث کلانتری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی استان وظیفه تمام مردم تلقی می‌شود، اظهار کرد: حفاظت محیط زیست استان با هر نوع تخلفی در عرصه‌های زیست محیطی و زیستگاه‌های موجود در استان مقابله می‌کند.

وی اضافه کرد: در راستای حفاظت از تنوع زیستی موجود در استان محیط‌بانان در شهرستان نایین با همکاری نیروی انتظامی در محدوده زیستگاه‌های چوپانان و پناهگاه حیات وحش عباس آباد موفق به برخورد جدی و سریع با شکارچیان مختلف در این منطقه شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با تاکید بر اینکه در حال حاضر محیط‌بانان شهرستان کاشان موفق به دستگیری یک گروه شکارچی در زیستگاه‌های طبیعی این شهرستان شده‌اند، تصریح کرد: دستگیری دو نفر از متخلفان سابقه‌دار شکار و صید در راستای اجرای قوانین حفاظت از تنوع زیستی کشور بوده است.

وی با بیان اینکه در این اقدام یک قبضه سلاح دوربین‌دار و غیر‌مجاز جنگی به همراه ادوات شکار و صید کشف و ضبط شده و یک دستگاه موتور سیکلت از متخلفان نیز متوقف شده است، ادامه داد: همچنین متخلفان که دارای سابقه دستگیری و محکومیت قضایی قبلی بوده‌اند به مراجع قضایی شهرستان نایین تحویل داده شده‌اند.

کلانتری تاکید کرد: حفاظت از عرصه‌های زیست محیطی، زیستگاه‌ها و پناهگاه‌های محیط زیست موجود در استان با اقدامات سریع و به موقع محیط‌بانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی این اداره محسوب می‌شود.

انتهای پیام/63004/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول