اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان:

خبرگزاری فارس تأثیر بسیاری بر افکارسازی عمومی مردم دارد

خبرگزاری فارس: دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان گفت: خبرگزاری فارس یکی از رسانه‌های مهمی است که دیگر از حد تبادل اطلاعات و انتشار اخبار فراتر و تأثیر زیادی بر افکار سازی عمومی مردم دارد.

خبرگزاری فارس تأثیر بسیاری بر افکارسازی عمومی مردم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور گلناری صبح امروز در بازدید از دفتر جدید خبرگزاری فارس در اصفهان به نقش تأثیرگذاری خبرگزاری‌ها اشاره و اظهار کرد: با توجه به شرایط رسانه‌‌های جمعی افزایش دانش رسانه‌ای بسیار اهمیت و در تصمیم گیری‌های مردم، مسئولان و صاحبان قدرت نقش بسیار مهمی دارد.

وی افزود: ایجاد رسانه‌‌های پرقدرت از نظر توسعه کمی و محتوای کیفی ضرورت دارد.

دبیرخانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: رسانه‌ها امروز فقط ابزار تشریفاتی و نیز اطلاع‌رسانی صرف نیستند بلکه از واسطه تبادل اطلاعات فراتر رفته و افکارسازی و تصمیم سازی می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به این شرایط موجود رسانه‌های با کیفیتی همچون فارس از جهات مختلف امری قابل اهمیت هستند.

گلناری با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس با عمر چند ساله خود در فضای رسانه‌ای توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین رسانه‌های داخلی و خارجی به خود اختصاص دهد، گفت: این نشان قدرتمندی یک رسانه و دست اندرکاران رسانه است که به چنین جایگاهی می‌رسد.

وی افزود: این رسانه با توجه به استقلال خود جایگاه مهم‌تری نسبت به بقیه رسانه‌ها دارد و همین به اعتماد عمومی مردم کمک می‌کند.

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان اضافه کرد: امید می‌رود با نگاه عمیق و شرایط موجود، خبرگزاری فارس به عنوان ابراز قدرت نظام برای نبرد با رسانه دیگر جهان قرار گیرد.

وی ضمن ابراز خرسندی از این که در دفتر فارس اصفهان جوانان پرکار و تلاش مشغول به کار هستند، گفت: آینده خوبی برای رسانه فارس اصفهان با توجه به زیرساخت‌های موجود دیده می‌شود.

گلناری به رسانه‌های استانی اشاره کرد و افزود: جای بعد تحلیلی و تخصصی در بیشتر رسانه‌های استان خالی است اما امید می‌رود رسانه فارس با توجه به اشراف اطلاعاتی و نیز تخصص گرایی خبرنگاران خود به این مهم بیشتر بپردازد.

وی تاکید کرد: تحلیل اخبار بسیار مهم‌تر از تبادل اخبار و یا انتشار اخبار است و خبرنگاران باید نیز اخبار مهم روز را تحلیل کنند.

دبیر خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان تصریح کرد: یکی ازمزایای این خبرگزاری این است که بیشتر نیروهای خبری خود را از بین افراد شایسته و نیز دوره دیده زیر نظرخانه مطبوعات و خبرنگاران انتخاب کرده است.

وی تاکید کرد: خبرنگاران باید همواره اشراف اطلاعاتی خود را در همه زمینه‌ها به ویژه بینش سیاسی و اجتماعی بالا ببرند.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول