اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا هفته آینده

وانت‌بارهای اسلام‌آبادغرب ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آباد‌غرب گفت: تا یک هفته آینده تمامی وانت‌بارهای میوه‌فروش جمع‌آوری خواهند شد و این اشخاص می‌توانند برای کسب درآمد با ایجاد واحد صنفی در سطح شهر اقدام به فعالیت کنند.

وانت‌بارهای اسلام‌آبادغرب ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، به نقل از فرمانداری شهرستان اسلام‌آبادغرب، صدرالله بابلی در جلسه شورای ترافیک این شهرستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون در اسلام‌آباد‌غرب 37 هزار و 825 مورد تخلف رانندگی صورت گرفته و در مجموع متخلفان 696 میلیون تومان جریمه شده‌اند و طی این مدت، رانندگان 140 دستگاه خودرو و 227 دستگاه موتور سیکلت متخلف ضمن توقیف به مراجع  قضایی معرفی شده‌اند‌.

وی افزود: در سطح شهر اسلام‌آبادغرب، 483 دستگاه تاکسی در مسیرهای مختلف مشغول فعالیت و جابه‌جایی مسافر هستند که در راستای نظارت بر ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی، با رانندگان 128 دستگاه خودروی مسافربر شخصی طی یک‌ ماه اخیر برخورد و ضمن توقیف 23 دستگاه تاکسی فاقد مدارک فعالیت از جمله کارت شهری متخلفان به مراجع مربوطه معرفی شدند.

بابلی ادامه داد: با فعالیت ویژه گشت تاکسیرانی، نظارت بیشتری بر ناوگان حمل‌و‌نقل عمومی صورت خواهد گرفت و شماره تماس 5228695 تاکسیرانی آماده دریافت گزارش شهروندان در خصوص تخلفات تاکسی‌های سطح شهر است.

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب ادامه داد: یکی از مشکلاتی که باعث ترافیک در میدان‌ها و خیابان‌های اصلی شهر می‌شود، حضور وانت‌بارهای میوه‌فروش است که بارها توسط پلیس راهور اعمال قانون شده‌اند و با توجه به این‌که روند ادامه فعالیت این‌گونه اشخاص موجب بروز مشکلات اجتماعی برای شهروندان خواهد شد، اکیپی تشکیل می‌شود و تا یک هفته آینده تمامی وانت‌بارهای میوه‌فروش جمع‌آوری خواهند شد و این اشخاص می‌توانند برای کسب درآمد با ایجاد واحد صنفی در سطح شهر اقدام به فعالیت کنند.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول