اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل:

کارت سلامت جایگزین دفترچه‌های بیمه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل گفت:‌ با صدور کارت سلامت به جای دفترچه‌های تأمین اجتماعی هموطنان می‌توانند از خدمات الکترونیکی بهره‌مند شوند.

کارت سلامت جایگزین دفترچه‌های بیمه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی وفادار عصر امروز در جریان بررسی مشکلات بیمه‌ای شهرستان کوثر اظهار داشت: هم اکنون 500 هزار نفر از جمعیت استان از خدمات بیمه تأمین اجتماعی بهره‌مند هستند که در این زمینه به نظر می‌رسد ارایه خدمات به این قشر با گستردگی و تنوع خاص صورت می‌گیرد.

وی با برشمردن مزایای کارت سلامت به جای دفترچه درمانی تصریح کرد: صدور کارت سلامت سبب می‌شود تا میزان مراجعات مستقیم به شعبات دیگر به حداقل برسد و در کنار آن زمان و فرصت مردم نیز در تمدید و تعویض دفترچه‌ها محافظت شود.

وفادار با اعلام اینکه تا تشکیل بیمه سلامت و اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع چنین رویه‌ای به عالی‌ترین شکل امکان‌پذیر است، خاطر نشان کرد: بیمه تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ‌ترین بیمه پوششی در استان اردبیل سعی می‌کند از طریق مراکز ملکی و عقد قرارداد شده خدمات رایگان و گاه با کمترین رقم به بیمه‌شدگان ارایه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تأمین اجتماعی استان اردبیل توسعه سند بیمه را یکی از اولویت‌های رسیدن به عدالت اجتماعی و برخورداری از منابع مختلف اعلام کرد و ادامه داد: ما در سال‌های اخیر توانسته‌ایم بخش بزرگی از کارهای شعب تأمین اجتماعی را به دفاتر پیشخوان واگذار کنیم تا از مراجعه حضوری و گاه وقت‌گیر مردم جلوگیری کرده و یک روند سهولتی را در توسعه فعالیتهایمان شاهد باشیم.

وی یکی از اولویت‌های دیگر را بحث توسعه شعب شهرستانی و فعال کردن آنها اعلام کرد و بیان داشت: در این زمینه نیز اقدامات خوبی آغاز شده و ما در چند شهرستان نظیر کوثر که فاقد شعبه هستیم به‌زودی شعبه تأمین اجتماعی را راه‌اندازی می‌کنیم.

در ادامه این جلسه سرپرست فرمانداری کوثر نیز در سخنانی یادآور شد: زمین و برخی زیرساخت‌های لازم دیگر برای راه‌اندازی شعبه مستقل تأمین اجتماعی کوثر فراهم شده که امیدواریم با تلاش مسئولان استانی بتوانیم در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهیم.

علیرضا حسینی گفت: تأمین اجتماعی در ارایه خدمات خود باید رضایت مردم را جز هدف‌گذاری‌های اصلی خود قرار دهد و با مراعات حال مردم برخی تصدیگری‌های زاید را کاهش داده و به تقویت خدمات کیفی پیش از گذشته کمک کند.

وی الکترونیکی شدن خدمات بیمه‌ها به ویژه بیمه تأمین اجتماعی را در جلب مشارکت مردم مؤثر خواند و افزود: جایگزینی کارت سلامت، پرداخت هزینه‌های ازدواج، غرامت ایام دستمزد، بارداری، مستمری و بازنشستگی سبب می‌شود تا هموطنانمان بتوانند شایسته و بهتر از این خدمات استفاده کنند.

انتهای پیام/62004/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول