اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر قزوین تأکید کرد

پیشگیری و کاهش هزینه‌های بیماری در نتیجه آموزش به خانواده‌ها

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین گفت: آموزش مسایل حوزه سلامت به اعضای خانواده‌ها موجب پیشگیری و کاهش بسیاری از هزینه‌ها می‌شود.

پیشگیری و کاهش هزینه‌های بیماری در نتیجه آموزش به خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مریم نخستین رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر قزوین امروز در بازدید از خانه فرهنگ پردیس اظهار داشت: تشکیل کلاس‌های آموزش و مشاوره منجر به ایجاد استحکام و آگاهی بیشتر خانواده‌ها نسبت به مسایل خانوادگی می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس شورای اسلامی شهر قزوین از طریق کمیسیون سلامت، پیگیری‌های لازم را به منظور ترویج مسایل بهداشتی و انجام تعاملات لازم با دستگاه‌های مربوطه برای تحقق نیازهای شهروندان دراین زمینه انجام می‌دهد.

در ادامه این بازدید عطایی رئیس کمیسیون بانوان نیز با متذکر شدن اعتیادآور بودن بسیاری از قرص‌های لاغری بیان کرد: در حال حاضر در برخی اماکن عمومی شاهد فعالیت عده‌ای سودجو در تجویز این داروها هستیم که بانوان باید مراقب این تبلیغات دروغین باشند.

عطایی با مثبت ارزیابی نمودن رویکرد این کلاس‌ها افزود: باید با اطلاع‌رسانی به موقع و جامع به مادران به عنوان یکی از ارکان مهم تربیتی در خانواده و جامعه همچنین با بهره‌گیری از نظرات کارشناسان سلامت زمینه افزایش سطح بهداشت، درمان و سلامت در جامعه فراهم شود.

در ادامه علی آذرپور مدیر خانه فرهنگ پردیس تأکید کرد: ضروری است از طریق رادیو شهر و هفته‌نامه پیام شهر اطلاع‌رسانی دقیقی از برگزاری این کلاس‌ها صورت گیرد و با توجه به شیوع برخی بیماری‌ها در بین زنان، باید زمینه استفاده از این فرصت را که به صورت رایگان فراهم شده از طریق تبلیغات ایجاد نماییم تا شاهد نتایج مثبت آن در جامعه باشیم.

آذرپور همچنین خواستار ایجاد تعامل شورای اسلامی شهر قزوین با دانشگاه علوم پزشکی به منظور استفاده از مربیان متخصص در حوزه بهداشت به منظور ارایه آموزش‌های لازم به بانوان شد.

گفتنی است برگزاری این کلاس‌ها براساس مناسبت‌های ملی و جهانی در زمینه سلامت و همچنین با نظرسنجی از نیازهای خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/2667/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول