اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دامپزشکی شوشتر خبر داد

ارتقای سطح بهداشت گوشت در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس دامپزشکی شوشتر از ارتقای سطح بهداشت در کشتار و توزیع گوشت خبر داد و گفت: شهرداری شوشتر در این باره تلاش زیادی کرده است.

ارتقای سطح بهداشت گوشت در شوشتر

احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: در شرایط کنونی وضعیت بهداشت گوشت در شوشتر نسبت به گذشته بسیار بهبود یافته است و به این دلیل از زحمات شهرداری شوشتر تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر کشتار دام تشدید شده است، افزود: در شرایط کنونی نظارت جدی بر کشتار دام انجام می‌شود و به این دلیل مشکل خاصی در این مرحله وجود ندارد.

معینی با اشاره به اینکه وضعیت بررسی تخلفات نیز در این باره در حال انجام است، تاکید کرد: با راه‌اندازی دستگاه «لیبل‌زن» همه امور کشتار و ویژگی‌های دام به صورت «لیبلی» خاص به گوشت الصاق می‌شود و مردم از این به بعد باید زمان خرید گوشت به «لیبل» گوشت توجه کنند.

وی با اشاره به اطلاعاتی که در لیبل گوشت درج می‌شود، خاطر نشان کرد: اطلاعاتی مانند زمان کشتار، تاریخ مصرف و شعارهای بهداشت جهانی درباره سلامت گوشت در این «لیبل» درج شده است.

رئیس دامپزشکی شوشتر با اشاره به مزایای استفاده از این «لیبل» در کشتارگاه شوشتر تاکید کرد: با استفاده از این «لیبل» می‌توان زمان دقیق کشتار و تاریخ مصرف آن را چک کرد و امکان فروش گوشت تاریخ مصرف گذشته و قدیمی در قصابی‌های شوشتر وجود ندارد و به این دلیل تا حد زیادی تخلفات کاسته می‌شود.

معینی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا حمل گوشت را نیز به صورت کاملا بهداشتی انجام دهیم، خاطر نشان کرد: در تلاش هستیم تا حمل گوشت تا مغازه‌های قصابی در شهر شوشتر به صورت کاملا بهداشتی انجام شود و نقش دست و انسان را در این بین به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/72006/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول