اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگان:

زیرساخت‌های بهداشتی درمانی کنگان تقویت می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان گفت: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دستور کار مسئولان قرار دارد که به فضل خدا در سال جاری در این مسیر به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

زیرساخت‌های بهداشتی درمانی کنگان تقویت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان فوریت‌های پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: ارائه خدمات درمانی و بهداشتی مطلوب و جلب رضایت شهروندان باید در دستور کار شبکه بهداشت و اورژانس و فوریت‌های پزشکی قرار گیرد.

وی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در دستور کار مسئولان قرار دارد که به فضل خدا در سال جاری در این مسیر به موفقیت‌های خوبی رسیده‌ایم.

فرماندار کنگان با اشاره به اهمیت راه‌اندازی پایگاه اورژانس بیدخون خاطرنشان کرد: با توجه به ازدیاد جمعیت و لزوم خدمات رسانی بهتر به همشهریان، این پایگاه که از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است، باید زودتر ساخته شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

یزدان‌شناس با بیان اینکه این پایگاه از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواهد بود، اذعان داشت: انتظار داریم با تلاش مسئولان در ساخت این پایگاه تسریع شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز در این دیدار گفت:  شرایط خروج آمبولانس‌ها در صورت تماس مردمی در این پایگاه نامناسب و سبب اتلاف وقت می‌شود که نیازمند تغییر مکان و نزدیکی به جاده اصلی است.

زینب حسینی تصریح کرد: امیدوار هستیم با راه‌اندازی و احداث این پایگاه، شاهد گسترش خدمات‌رسانی به مردم باشیم.

وی در پایان یادآور شد: در حال حاضر چهار پایگاه اورژانس جاده‌ای در شهرستان کنگان مشغول به فعالیت و در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول