اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی خبر داد

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارس‌جنوبی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبی از کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارس‌جنوبی خبر داد.

کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارس‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، خدابخش نیکنام بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عسلویه و پارس‌جنوبیاز مناطق مهم و تاثیرگذار در اقتصاد و صنعت کشور است و به منظور رشد و توسعه بیشتر نیازمند محیطی امن است.

وی افزود: در سال جاری که به نام تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده، شاهد حجم بالای فعالیت در پارس‌جنوبیهستیم و نیروی انتظامی این منطقه نیز در راستای بهبود وضعیت امنیتی تلاش زیادی از خود نشان داده است.

فرمانده انتظامی ویژه پارس‌جنوبیاز کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق در پارس‌جنوبیخبر داد و خاطرنشان کرد: پلیس پارس‌جنوبیطی یک عملیات 7 هزار لیتر سوخت قاچاق را به ارزش تقریبی 175 میلیون ریال از قاچاقچیان کشف و ضبط کرد.

نیکنام در تشریح جزئیات این عملیات تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس اطلاعات و آگاهی منطقه ویژه پارس‌جنوبیدر راستای اجرای مبارزه با قاچاق سوخت یک محموله 7 هزار لیتری سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی تصریح کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با توجه به تدابیر اتخاذ شده، مأموران پلیس اطلاعات و آگاهی این فرماندهی در حال گشت‌زنی به یک دستگاه خودرو ایسوزو به رانندگی فردی به نام عبدالله و سرنشینی حسن مشکوک شدند و برای بررسی‌های بیشتر آن را متوقف کردند.

نیکنام با بیان اینکه پلیس پارس‌جنوبیبا عزمی راسخ و با استفاده از تدابیر فرماندهی انتظامی استان در راستای قاچاق کالا و ارز با جدیت مبارزه خواهد کرد، افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو موفق به کشف 7 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل شدند که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام/2451/ز/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول