اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان خبر داد

فعالیت دانشگاه آزاد زنجان با 320 هیئت علمی در عرصه پژوهش و تولید علم

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان گفت: این دانشگاه با دارا بودن 14 هزار دانشجو و 320 هیئت علمی تمام‌ وقت به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه استان زنجان در عرصه پژوهشی و تولید علم فعالیت می‌کند.

فعالیت دانشگاه آزاد زنجان با 320 هیئت علمی در عرصه پژوهش و تولید علم

اصغر پرتوی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه این دانشگاه امکانات خوبی را در اختیار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با فضای آموزشی، امکانات وسیع پژوهشی، کارگاه‎ها، آزمایشگاه‎ها و کتابخانه‎های مجهز و سازماندهی خوبی که در بدنه هیئت علمی و دانشجویی داشته، توانسته است موفقیت‌‎های پژوهشی چشم‌گیری به دست آورد.

وی گفت: در پنج سال اخیر زیربنا و فضای آموزشی دانشگاه از 50 هزار متر مربع به 140 هزار متر مربع رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان از بهره‌برداری دانشکده فنی و مهندسی شهید دکتر مجید شهریاری در سال آینده خبر داد و گفت: این دانشکده با زیربنای 10 هزار متر مربع آماده بهره‌برداری است و در این راستا پروژه‌های سالن ورزشی مجتمع امام خمینی با 5 هزار متر مربع و یک سالن چند منظوره با چهار سالن اختصاصی در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه افزود: در این راستا سلف سرویس مرکزی دانشگاه با 7 هزار متر مربع که برای بوفه‌های مدرن و سالن غذاخوری مجزا پیش بینی شده برای کارکنان و اساتید در نظر گرفته شده است.

پرتوی یادآور شد: با بهره‌برداری این پروژه‌ها با احتساب محوطه‌سازی فضای آموزشی و زیربنای دانشگاه به 25 هزار متر مربع می‌رسد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر طرح‎های پژوهشی در حال اجرا 99 طرح و طرح‎های پژوهشی خاتمه یافته نیز 154 طرح است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان افزود: همچنین 134 مقاله در کنگره‌های بین‎المللی خارج از کشور از سوی اساتید، 159 مقاله چاپ شده در کنگره‎های بین‌المللی داخل کشور، 479 مقاله چاپ شده در همایش‎های ملی، 187 مقاله چاپ شده در همایش‌های منطقه‌ای، 233 مقاله چاپ شده در همایش‎های ملی، 187 مقاله چاپ شده در همایش‎های منطقه‌ای، 233 مقاله چاپ شده در مجلات ISI که از مجلات معتبر بین‌المللی بوده و سهم امسال 63 مقاله در این مجله است و 90 مقاله چاپ شده نیز در مجلات معتبر غیر از ISI که از این تعداد 16 مقاله سهم امسال است.

پرتوی افزود: همچنین 13 مقاله چاپ شده در ISC که اعتبار تولید علم در جهان اسلام است و 260 مقاله چاپ شده هم در مجلات علمی و پژوهشی، 25 مقاله چاپ شده در مجلات علمی و ترویجی، 92 مقاله در مجلات علمی و عمومی و 64 کتاب چاپ شده از فعالیت‌های این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: 40 همایش علمی و 60 سخنرانی علمی در دانشگاه برگزار شده و 5 فقره اختراع نیز به نام این دانشگاه ثبت شده است.

انتهای پیام/2308/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول