اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم:

پورتال جامع دانشگاه آزاد قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم از راه‌اندازی پورتال جامع این دانشگاه خبر داد.

پورتال جامع دانشگاه آزاد قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، غلامرضا نجفی چهارشنبه شب در مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم که در تالار غدیر دانشکده علوم پزشکی این دانشگاه برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اهمیت امر پژوهش فعالیت‌های بسیاری در تقویت این موضوع در دانشگاه آزاد انجام شده که از جمله این فعالیت‌ها می‌توان به اصلاح تاسیساتی ساختمان آزمایشگاه و احداث یک طبقه دیگر بر روی این آزمایشگاه اشاره کرد.

وی با اشاره به مشکلات پایگاه اینترنتی دانشگاه بیان کرد: در خصوص اینترنت و پوشش آن اقداماتی شروع شده و جلساتی نیز با متخصصان کامپیوتر دانشگاه برگزار کرده‌ایم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با بیان اینکه دانشجویان نسبت به ضعف سایت دانشگاه اعتراض دارند، ابراز داشت: برای برطرف کردن این مشکل پورتال جامع دانشگاه با امکانات کامل راه‌اندازی می‌شود.

نجفی با بیان اینکه یکی دیگر از فعالیت‌هایی که در بخش پژوهش دانشگاه انجام می‌شود انتشار مجله‌های علمی است گفت: روزی که ما کار را شروع کردیم یک مجله در دانشگاه منتشر می‌شد اما امروز شاهد هستیم که سه مجله علمی به چاپ می‌رسد.

وی نقش پژوهش در دانشگاه را بسیار مهم دانست و گفت: دوره کارشناسی ارشد و دکتری دوره‌های صرفا آموزشی نیستند و در این دوره‌ها پژوهش نقش بسزایی دارد و دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد باید اهتمام جدی به مقوله پژوهش داشته باشند.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول