اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت

افتتاح نخستین نمایشگاه پژوهش، مهارت و فناوری در زاهدان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: به‌مناسبت آغاز هفته پژوهش، نخستین نمایشگاه پژوهش، مهارت و فناوری در زاهدان افتتاح شد.

افتتاح نخستین نمایشگاه پژوهش، مهارت و فناوری در زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان، محمد جهانتیغی اظهار داشت: روز گذشته به مناسبت هفته پژوهش و با همکاری اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌های علمی و کاربردی سیستان و بلوچستان، نخستین نمایشگاه پژوهش، مهارت و  فناوری در مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای شماره دو زاهدان افتتاح شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه مشترک، ایجاد پیوند و توسعه همکاری بین دانشگاه و صنعت است.

وی ادامه داد: امکانات پیشرفته و تخصصی موجود در مراکز و کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای نقش قابل توجهی در تأمین کمبود تکنولوژی در کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌های مراکز عالی دارد و مکمل مهارت آموزی برای دانش آموختگان است.

جهانتیغی بیان کرد: برگزاری این نمایشگاه همزمان با هفته پژوهش فرصت مغتنمی برای ادارات و نهادهای خدمتگزار است تا با بازدید از توانمندی‌های ارائه شده، کمبودها و نیازهای مورد نیاز خود را با بهره‌گیری از امکانات  تخصصی این اداره‌کل در قالب آموزش نیرو تأمین کنند.

وی گفت: در این نمایشگاه تعداد 11 دانشگاه علمی و کاربردی با حضور 10 کارگاه فعال و آموزش مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای استان، دستاوردها و توانمندی‌های پژوهشی و تحقیقی خود را به مدت یک هفته در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهند داد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان با اشاره به بازدید دانشجویان، مدیران مراکز علمی و کابردی و مسئولان به صورت روزانه از این نمایشگاه، انتخاب و تقدیر از غرفه برتر را از دیگر برنامه‌های جنبی در نخستین نمایشگاه پژوهش، مهارت و فناوری نام برد.

در این نمایشگاه که از صبح دیروز در مرکز تخصصی آموزش فنی و حرفه‌ای شماره دو زاهدان به مدت پنج روز برپا شده است دستاوردهای پژوهشی دانشگاه‌های علمی و کاربردی در قالب جزوات، مقالات آموزشی و پژوهشی، بروشور، کتاب و نمودار و همچنین آخرین تکنولوژی‌های مورد استفاده در زمینه آموزش‌های مهارتی در بخش‌های الکترونیک، عمران و ساختمان، تأسیسات حرارتی و برودتی و کشاورزی در معرض بازدید عموم علاقمندان در ساعات اداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/75002/ت/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول