اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آبپخش خبر داد

اجرای طرح آسیب‌شناسی برنامه‌های محرم در آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش از اجرای طرح آسیب‌شناسی برنامه‌های محرم در آبپخش خبر داد.

اجرای طرح آسیب‌شناسی برنامه‌های محرم در آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، محمد دهقانی در نشست شورای فرهنگ عمومی آبپخش اظهار داشت: فرهنگ از مهم‌ترین مسائلی است که در جامعه امروزی با جدیت خاص مورد بحث قرار می‌گیرد و در حقیقت آنچه سبب تحولات عظیم در جامعه امروزی انسان‌ها شده، مقوله فرهنگ است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با اشاره به عقبه فرهنگی آبپخش خاطرنشان کرد: آبپخش عقبه غنی فرهنگی دارد و استعداد و پتانسیل بالایی در این بخش نهفته که باید با همت مضاعف و برنامه‌های کارآمد از این توانمندی‌ها برای ارتقای سطح فرهنگی بخش آبپخش بهره بریم.

دهقانی بیان داشت: طرح آسیب‌شناسی فرهنگی برنامه‌های دهه اول محرم از برنامه‌های مهمی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش با همراهی پیشکسوتان و فعالان فرهنگی و هنری این منطقه در دستور کار خود قرار داده و برای تدوین این طرح از روش‌های علمی و تحقیقاتی نوین استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: فرهنگ عمومی سازنده فضایی است که انسان‌ها در آن روابط فردی و اجتماعی خویش را سامان می‌دهند و این فضا به تناسبی که شفاف، سالم، مطابق اسلام و ارزش‌ها و دور از رذایل اخلاقی باشد باعث رشد و کمال فردی و اجتماعی می‌شود.

این مسئول بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خویش تأکیدات فراوانی بر اهمیت بحث فرهنگ عمومی در جامعه داشته‌اند و همه ما باید سرباز ولایت باشیم و با عزم جزم و همت راسخ برای ترویج فرهنگ عمومی و بهبود شاخص‌های فرهنگ عمومی در جامعه گام برداریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عنوان کرد: امام حسین (ع) با هدف احیای ارزش‌های الهی و اسلامی و احیای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد و در این راه به شهادت رسید و امروز همه ما وظیفه داریم در راستای احیای ارزش‌های الهی و اسلامی حرکت کنیم.

دهقانی ادامه داد: شب شعر عاشورایی و همایش زینبیون با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی از برنامه‌هایی است که این اداره در حدفاصل ماه‌های محرم و صفر در برنامه‌ کاری خود قرار داده و با شکوه هرچه تمام شاهد برگزاری آن خواهیم بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی آبپخش افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی کتاب در آبپخش از برنامه‌هایی است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش در دستور کار خود قرار داده و با هماهنگی‌های صورت گرفته نمایشگاه کتاب آبپخش از 27 آذرماه فعالیت‌ خود را با ده‌ها هزار جلد در موضوعات مختلف آغاز می‌کند.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول