اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته پژوهش انجام شد

تجلیل از 5 پژوهشگر و محقق در شهرستان نظرآباد

خبرگزاری فارس: همزمان باهفته پژوهش از 5 پژوهشگر در شهرستان نظرآباد تجلیل به عمل آمد.

تجلیل از 5 پژوهشگر و محقق در شهرستان نظرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، سیدابراهیم کسائیان ظهر امروز در همایش تجلیل از پژوهشگران در این شهرستان اظهار داشت: تحقیق و پژوهش لازمه توسعه و پیشرفت کشور است، بنابراین لازم است تا زمینه‌های انجام تحقیقات بیش از گذشته فراهم شود.

وی ادامه داد: فرهنگ تحقیق و پژوهش را باید از دوران نوجوانی و در مدارس به فرزندان خود آموزش دهیم و آنان را تشویق کنیم که برای انجام هر کاری تحقیق کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کشور امروز به واسطه تحقیق و پژوهش توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را پشت سر بگذارد و با بسیاری از کشورها رقابت کند.

فرماندار نظرآباد خاطرنشان کرد: هرچه بیشتر بتوانیم زمینه‌ها و امکانات تحقیق و پژوهش را در کشور فراهم کنیم، می‌توانیم علاوه بر تربیت نیروهای متخصص و کارآمد، توان علمی کشور را ارتقا دهیم.

کسائیان با اشاره به اینکه امروز کشور دارای نیروهای انسانی کارآمد و خلاق است، افزود: استفاده از توان علمی این افراد مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر کشور را فراهم می‌کند، بنابراین لازم است تا نیازهای این قشر از جامعه را درباره ارائه امکانات و انجام تحقیق و پژوهش فراهم کرده و مسیر رشد علمی ایران را بازتر کنیم.

فرماندار نظرآباد در پایان با تأکید بر اینکه اختصاص اعتبارات به ایجاد مراکز پژوهشی، یکی از نیازهای مهم در مسیر توسعه علم محسوب می‌شود، افزود: اگر مکانی برای حضور این افراد وجود داشته باشد، آنها با تبادل اطلاعات و انجام امور تحقیقی استعدادهای خود را شکوفا کرده و در مسیر رشد و تعالی کشور به کار گیرند.

انتهای پیام/2302/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول