اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه رامسر:

نظام جمهوری اسلامی متکی به سلاح و ابزارآلات جنگی نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه رامسر با بیان اینکه قدرت بسیجیان از سلاح بالاتر است گفت: نظام جمهوری اسلامی متکی به سلاح و ابزارآلات جنگی نبوده بلکه سپاه و بسیج آمادگی همه جانبه دارد و این مهم به دلیل داشتن تفکر بسیجی و مردمی است.

نظام جمهوری اسلامی متکی به سلاح و ابزارآلات جنگی نیست

صادق حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر از آمادگی بسیجیان در رزمایش دفاع از کوی و برزن که در قالب رزمایش سراسری الی بیت المقدس انجام می‌شود خبر داد.

حمیدی درباره رزمایش الی المقدس اظهار داشت: در راستای آمادگی دفاعی نیروهای بسیجی در قبال تهاجمات بیگانگان و عوامل داخلی و در جهت حفظ اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کل جهان، هر ساله رزمایش‌های مختلفی برنامه‌ریزی می‌شود.

فرمانده سپاه رامسر اظهار داشت: در همین راستا در دو روز در قالب یک گردان با نام «دفاع از کوه و برزن » آمادگی بسیجیان شهرستان به معرض آزمایش گذاشته می‌شود.

حمیدی افزود: به جهت اینکه به دنیا بفهمانیم نظام جمهوری اسلامی متکی به سلاح، مهمات و ابزارآلات جنگی نبوده بلکه سپاه و بسیج آمادگی همه جانبه دارد و این مهم به دلیل داشتن تفکر بسیجی و مردمی است.

فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه بسیجیان همان سربازان امام راحل(ره) در دفاع مقدس هستند بیان داشت: امروز بسیج شهرستان آمادگی کامل و همه جانبه را دارد تا بتواند ماموریت‌های واگذار شده را تمام قد در هر زمان و مکانی به گوش گرفته و انجام دهد.

حمیدی بیان داشت: تا به امروز اقدامات رزمایش به خوبی در شهرستان پیش رفته و اقتدار بسیجیان را در اردوگاه هفت تیر و جمعه در پادگان شهید قلی‌زاده به آزمایش می‌گذاریم.

این مسئول با ذکر اینکه این رزمایش 48 ساعت به طول می‌انجامد خاطر نشان کرد: در این رزمایش ماکت‌های نمادین و صحنه‌ها و مکان‌های آزمایشی تدارک دیده شده تا بسیجیان قدرت خود را امتحان کنند.

فرمانده سپاه رامسر گفت: 246 بسیجی در قسمت آموزشی رزمایش در اردوگاه هفت تیر و در قسمت عملیاتی در پادگان شهید قلی‌پور حاضر شده تا رزمایش با صلابت هر چه تمام‌تر انجام شود.

وی ابراز داشت: نماینده‌های سازمان بسیج مستضعفین و مسئولان شهرستان در این رزمایش حضور دارند.

انتهای پیام/86024/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول