اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

چهارشنبه هفته جاری انجام می‌شود

تشییع 4 شهید گمنام در شهرستان کنگان

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگان از تشییع چهار شهید گمنام در شهرستان کنگان در روز چهارشنبه هفته جاری خبر داد.

تشییع 4 شهید گمنام در شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، تیمور یزدان‌شناس شامگاه یکشنبه در نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در شهرستان کنگان اظهار داشت: تجلیل از یاد و نام شهدا امری ضروری است که همه مسئولان و مردم باید مورد توجه قرار دهند.

وی ادامه داد: شهرستان کنگان در هفته جاری، میزبان چهار شهید گمنام والامقام است که دو شهید در عسلویه و دو شهید نیز در بخش مرکزی کنگان به خاک سپرده می‌شوند.

فرماندار کنگان خاطرنشان کرد: از هم‌اکنون مردم، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی آماده استقبال از این شهدای والامقام هستند، امیدواریم شاهد فضای معنوی و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه باشیم.

یزدان‌شناس از بسیج توان دستگاه‌های اجرایی خبر داد و از سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان خواست که برای هماهنگی روابط عمومی‌های شرکت‌های صنعتی این شهر مذاکرات لازم را انجام دهد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کنگان نیز گفت: ارج گذاشتن به مقام والای شهیدان، ارج گذاشتن به ارزش‌های والای انقلاب، ایثار و شهادت است و کمتر از خود شهادت نیست.

عباس شریف افزود: ما هر چه داریم از برکت خون همین شهیدان است، بنابراین نباید بگذاریم یاد و خاطره شهیدان در جامعه کمرنگ شود و باید زمینه حضور باشکوه دانش‌آموزان و فرهنگیان در مراسم تشییع شهیدان فراهم شود.

رئیس آموزش و پرورش کنگان اضافه کرد: شهیدان گمنام از روز دوشنبه به استان می‌آیند و در روز سه‌شنبه استقبال از این شهیدان رأس ساعت 13 از پلیس راه انجام خواهد گرفت و در روز چهارشنبه هفته جاری مراسم تشییع شهدای گمنام از مصلی نمازجمعه کنگان تا حسینیه ثارالله این شهر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همه رانندگان باید ضمن نصب پرچم یا حسین (ع)، با آهنگ‌های حماسی با خودرو در سطح شهر تردد کنند و روز سه‌شنبه نیز برای مراسم استقبال، از پلیس راه تا سطح شهر همراه کاروان خواهیم رفت.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع شهیدان گمنام روز چهارشنبه هفته جاری ساعت 7:30 صبح با حضور باشکوه دانش‌آموزان و فرهنگیان و امت شهیدپرور کنگان از مصلی نمازجمعه همراه با تشییع پیکر مطهر شهیدان به سوی حسینیه عاشقان ثارالله کنگان (محل تدفین شهدای گمنام ) انجام خواهد گرفت.

انتهای پیام/2451/ذ/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول